2012-05-12, 15:46
Medlem
Tjenare!

Hur fungerar tankkort, funderar p att skaffa ett kort frn ST1 tankkort men undrar om jag till exempel skulle kunna tanka p statoil med det, fungerar det som ett vanligt bankkort?
Skulle jag kunna, ja vi sger att jag ker till Statoil och tankar men trycker p att betala i kassan och sedan nr jag gr in och betalar s kper jag en snusdosa ocks.

r korten kopplade till just en viss mack frutom med rabbater eller kan man ven ka och handla mat med det?
Citera
2012-05-12, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeemSenco
Tjenare!

Hur fungerar tankkort, funderar p att skaffa ett kort frn ST1 tankkort men undrar om jag till exempel skulle kunna tanka p statoil med det, fungerar det som ett vanligt bankkort?
Skulle jag kunna, ja vi sger att jag ker till Statoil och tankar men trycker p att betala i kassan och sedan nr jag gr in och betalar s kper jag en snusdosa ocks.

r korten kopplade till just en viss mack frutom med rabbater eller kan man ven ka och handla mat med det?

St1:s kort fungerar bara p st1.
Citera
2012-05-12, 15:51
Medlem
knullklassons avatar
Jag har tankkort frn Jet. Med det kan jag tanka p Jet, endast och inte anvnda kortet till ngot annat n just bensin. Rkningen dimper ner en gng per mnad,
Citera
2012-05-12, 15:52
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeemSenco
Tjenare!

Skaffar du ett tankkort hos ST1 kan du bara anvnda det hos ST1. Vill du ha ett kort du kan anvnda p alla mackar fr du skaffa dig ett rent kreditkort, vilket de flesta bensinbolag idag ven erbjuder.
P rena bensin/dieselkort gr det endast att kpa drivmedel/vissa biltillbehr, typ olja och sna saker.
Citera
2012-05-12, 15:52
Medlem
DarknessNightmares avatar
Alla bensinmacker har ett eget kort,s ST1 kort funkar inte p Statoil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in