• 1
  • 2
2012-07-17, 04:05
Medlem
gavlips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fboba40
Om det nu är genomgående på det viset, så handlar det väl mer om att idioter samlas som flugor kring skit när det handlar om invandring. Debatten går helt enkelt överstyr med osakligheter, och sånt kan inte tidningar publicera.

"Dessa idioter dras som flugor till skit och säger saker som jag inte gillar och jag tycker är dumma det kan jag inte tolerera utan dom måste stängas av och censureras".

Som sagt kan den "fira demokratiska diskussionen" endast tillåtas på ofarliga områden som inte spelar någon roll. Vad det ska vara för färg på stadsbussarna kunde man helt fritt diskutera både i nazityskland och i stalin-Sovjet utan riskera några som helst repressalier.
Senast redigerad av gavlip 2012-07-17 kl. 04:09.
Citera
2012-07-17, 15:23
Medlem
Sandtags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lamron
På tidningens hemsidor är det bara vissa artiklar man kan kommentera om även om har bättre, intressantare och mer läsvärdiga åsikter än andra artiklar men dessa får man inte kommentera på.
Ska man kunna kommentera över huvudtaget så tillåt det överallt inte det bara det som gynnar tidningen...

Antar att du syftar på aftonbladet, expressen. Dem vinklar ju allt så mycket som möjligt, så svaret på din fråga är ju ganska självklart. Lite kul är det dock att man kan kommentera på skitartiklar medan man inte kan kommentera på de som speglar tidningarnas åsikt.
Citera
2012-07-18, 03:37
Medlem
Ganska så irriterande.
Artiklar om krig, katastrofer osv. går oftast inte att kommentera.
Medans Lina från "Ensam mamma söker" från säsong 45, har hittat kille, går att kommentera.
Antar att redaktionerna tycker att det blir för mycket att städa upp
om allt skulle gå att kommentera.
Citera
2012-07-18, 23:27
Medlem
hushlittledarlings avatar
På avpixlat är jag förbjuden att skriva. Har blivit avstängd flera gånger och då har jag varit väldigt noga med att följa netiquetten, just för att inte bli avstängd. På ett artigt och belevat sätt har jag formulerat mina inlägg som går lite grann emot deras invandrarkritiska artiklar.

Läser man avpixlat är det ju bara ryggdunk, heja heja, bra jobbat, vi tycker som ni...
Det måste ju finnas hur många som helst som vill debattera men inte får.

SDs slogan var ju "Ingen vågar ta debatten med oss". Nu gör det ju exakt samma sak. De censurerar ju...

Varför kan man inte kommentera om allt på t.ex avpixlat`
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in