• 1
  • 2
2012-05-11, 22:42
Medlem
ronken82s avatar
Är det någon mer än jag som kollar på intervjun med porrkungen, där en förutfattad neanderthalar-feministpsykopat sitter och spelar hjälte och förespråkare för hela kvinnligheten och fullkomligen spyr ut galla utan belägg på den stackars entrepenören som har hjälpt mången östeuropeisk kvinna på traven med sin personliga ekonomi. Diskussionsunderlag: hur kan man tillåta en programledare vara så förbannat otrevlig och dryg i tv, samt indirekt dra in sina egna åsikter i programmet ( är otroligt ointressant och oproffessionellt beteende)?
Citera
2012-05-11, 22:50
Medlem
Tjafsarns avatar
Blir svårt för att inte säga omöjligt för oss att ta ställning till detta då du inte bemödar dig att berätta vilken kanal det handlar om, än mindre bidrar med en länk för vidare information.
Citera
2012-05-11, 22:55
Medlem
ronken82s avatar
Går på svt24 nu!
Citera
2012-05-11, 23:03
Medlem
ronken82s avatar
Är smått berusad och orkar ej länka och andra avancerade operationer , men skitet finns säkert på svt play för er som vill få upp blodtrycket innan snarkofagen
Citera
2012-05-11, 23:46
Bannlyst
Har sett delar av intervjun och tycker den var helt okej, inget att klaga på alls. Inte ens Milton själv ser sig själv som nån ängel, varför ska då en journalist göra det?

Alkoholen kan ha påverkat din tolkning av intervjun.
Citera
2012-05-12, 00:15
Medlem
Zizierzrogbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreanieBluumbach
Har sett delar av intervjun och tycker den var helt okej, inget att klaga på alls. Inte ens Milton själv ser sig själv som nån ängel, varför ska då en journalist göra det?

Det jag reagerade mot var när det talades om Pierre Woodman som varit anställd på Private och gjort ganska tveksamma castings, då förklarade Bert att det inte var något han kände till just då, men när han fick reda på Woodmans tveksamma förehavanden fick denne sparken. Han nämnde även att Private hade två anställda kameramän som "utpressade" tjejerna (krävde sex i utbyte mot att de skulle filma dem) och när han fick reda på det så fick dessa sparken och de lade att producera filmer själva helt och hållet.

Trots detta ältade hon Pierre Woodman-klippet till förbannelse.
Citera
2012-05-12, 00:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zizierzrogba
Det jag reagerade mot var när det talades om Pierre Woodman som varit anställd på Private och gjort ganska tveksamma castings, då förklarade Bert att det inte var något han kände till just då, men när han fick reda på Woodmans tveksamma förehavanden fick denne sparken. Han nämnde även att Private hade två anställda kameramän som "utpressade" tjejerna (krävde sex i utbyte mot att de skulle filma dem) och när han fick reda på det så fick dessa sparken och de lade att producera filmer själva helt och hållet.

Trots detta ältade hon Pierre Woodman-klippet till förbannelse.
Ja, men då tog hon väl upp att Milton trots allt hade tjänat en del pengar på Woodman-filmerna? Tycker inte det var fel att hon frågade ut honom, han är nog "man" nog att orka med lite obekväma frågor. Jag tyckte dom båda skötte sig bra, Milton kändes ganska rak och ärlig, och programledaren gjorde ett helt ok jobb.
Citera
2012-05-12, 01:07
Medlem
Citat:

På vilket sett är detta en intervju?

Kristina Hedberg ifrågasätter och kritiserar exakt allt som Berth säger.
Citera
2012-05-12, 01:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zLiMbiLLY
På vilket sett är detta en intervju?

Kristina Hedberg ifrågasätter och kritiserar exakt allt som Berth säger.
Inte vet jag om det är en intervju eller en granskning, jag tycker det var ganska bra iallafall.
Citera
2012-05-12, 01:29
Medlem
Citat:
Inte vet jag om det är en intervju eller en granskning, jag tycker det var ganska bra iallafall.

Tycker jag också. Är väll både granskning och intervju, såg färdigt det nyss.
Berth är en av Sveriges absolut mest missförstådda och smutskastade personer.
Citera
2012-05-12, 01:31
Medlem
http://svtplay.se/v/2796258/min_sann...__berth_milton
Citera
2012-05-12, 01:42
Medlem
Citat:

Det framgick genom någon av Berths kommentarer att han hade väntat sig en intervju om mer än bara porr. Vilket han även fick. Men jag tvivlar på att "granskning" är ett ord som användes när de bjöd in honom till studion.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in