Citat:

Ursprungligen postat av benne

Men nu var det inte det som var frågan, han menar om det finns någon drog som är nyttig för kroppen, inte nyttigt för psyket

Precis. Vi behöver inte gå genom om att mdma kan öppna nya dörrar och lsd kan ge en förståelse/personlighetsförändring. Utan de vi menar är helt enkelt om det finns något ämne som är bra för kroppen på de sättet, som återigen, Ex: vatten och grönsaker ger en bättre hud. Är jävligt eade så kan va lite svårt att få ihop vad vi egentligen menar men. Ja va fan.. Va inte så tröga :P
Sen kom jag på en annan fråga, lite offtopic men endå topic.. 

Om man brukar mdma och gräs så släpper hjärnan ut dopamin och serotonin. Alla säger ju att de förstör, vilket det oftast gör och kan göra (kanske inte i alla fall) ,men kan de vara så att när man laddat ur sina depåer, att receptorerna blir "större". (Har kört med minst 3 månader mellan rum på mdma, däremot gräs har jag brukat ganska frekvent. För det är nämligen så jag känt sista tiden då jag inte brukat något på ett tag, (haft långa perioder mellan) att jag känner mig mycke mer skrattsam än mot vad jag innan jag började med, framför allt mdma. Men även gräs. Fan va ja babblar...
Ber om ursäkt för en aningen snurrig läsning. Men ni som prövat e förstår ju.
Fortsatta trevliga eade hälsningar