Flashback bygger pepparkakshus!
2012-05-11, 23:19
Medlem
Parnborrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Gurka
Vad gör araber i norska politiska partier?
Så bara för att min bror är med i ett parti är jag också det eller? Idiot. Finns det inte bröder som bor i olika länder?
Citera
2012-05-11, 23:21
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Varför skjuts de flesta massmördare? Troligen för att denna vägrar att ge upp (något som Breivik gjorde då han anmälde sig själv). Om man är mänsklig när man hånler när en domare läser upp hur förövaren metodiskt tog sig igenom en ö och dödade ungar så är man kanske i din värld mänsklig, enligt mig är man gravt psykiskt störd och kräver rehabilitering på äkta Idicocracy-manér.

Vad har intelligens med detta att göra? Även intelligenta människor kan väl begå brott, eller är detta full omöjligt enligt dig? Helylle? Ja, visst är man helylle om man dödar barn, själv har jag hört att norrmän festar till 17 maj med att döda spädbarn på torg med. Ju mer du skriver ju värre blir det, och du har fortfarande inte förklarat mitt senaste svar till dig. Du trodde jag var arab men misstog dig och nu sitter du framför datorskärmen med ett äkta dolan.jpg ansiktsuttryck. Snälla fortsätt att komma med era påståenden och rättfärdiganden om Breivik, jag ska bara hämta popcorn för detta börjar bli komiskt.

Det vet jag inte, men Breivik är helt unik ofta agerar de i ett psykotiskt tillstånd en sådan människa ger av naturliga skäl inte upp då de är helt fast i sin vanföreställning. Breivik är psykiskt frisk det är det som skilljer.

Återigen en frisk mänsika kan bara agera så pga. ett ultra sjukt samhälle. Ni borde fråga er hur personer som Breivik uppkommer. Eller varför SS uppkom i nazityskland.
Citera
2012-05-11, 23:31
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bleach
Det vet jag inte. Däremot vet jag att man måste vara myndig innan man röster, m.a.o fanns det väl antagligen inte speciellt många barn på ön. För att förtydliga ytterligare så att slötänkta som du inte ska missförstå mig igen: ABB hade väl ihjäl politiska aktivister, möjligen ungdomar, men inte barn?
Hur definierar du barn? Eftersom näst intill alla var väl under 18 år så undrar jag.

Fö var han inte kurd.
Citera
2012-05-11, 23:39
Medlem
artigass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Det vet jag inte, men Breivik är helt unik ofta agerar de i ett psykotiskt tillstånd en sådan människa ger av naturliga skäl inte upp då de är helt fast i sin vanföreställning. Breivik är psykiskt frisk det är det som skilljer.

Återigen en frisk mänsika kan bara agera så pga. ett ultra sjukt samhälle. Ni borde fråga er hur personer som Breivik uppkommer. Eller varför SS uppkom i nazityskland.
Ett ultrasjukt samhälle? Som blatte kan man väl även tycka att det borde vara betydligt bättre integrationsinvandring och man borde helt klart se över vad som sker, men att påstå att vi lever i ett ultrasjukt samhälle är lite skrattretande då du säkert är en kille på 18-20 år som tror att Sverige för 70 år sedan var som Lotta på bråkmakargatan eller Madicken. Tl;dr - utan arbetskraftsinvandring hade Sverige aldrig varit där man är idag, dock så säger jag ingenting om den okontrollerade invandring som sker idag då den är oregulerad även enligt mig.

SS upkom i Nazityskland då det fanns ett behov av en elitstyrka, ser inte hur du drar den parallellen med Breivik då han knappast var elit i någon benämning, möjligtvis elit på att leva på sin mor och spela WoW i en källare.

Vänd på det du just sa, "men Breivik är helt unik ofta agerar de i ett psykotiskt tillstånd en sådan människa ger av naturliga skäl inte upp då de är helt fast i sin vanföreställning. Breivik är psykiskt frisk det är det som skilljer.", enligt mig är han helt klart fast i en vanföreställning om han på allvar tror att muslimer gemensamt har en hemlig plan över att ta över Europa. Eller är det jag som är foliehatten här?
Citera
2012-05-11, 23:44
Medlem
Rudeboyss avatar
Citat:

Att vara kritisk till invandringspolitik har ingenting med den rasism som många här uppvisar. Breivik är kanske inte psykiskt sjuk i den mening att han kan sägas vara helt otillräknelig (och det är jag inte rätt man att svara på heller), men han lider uppenbart av någon form av grav personlighetsstörning. Bara det faktum att han ville uppträda i hittepå-uniform borde ge även en idiot en klar uppfattning om att mannen i fråga inte är helt hundra (som om inte massmord på 77 människor skulle räcka).

Är du verkligen är så desperat efter att hitta en förebild att du måste förvanska och försköna detta avskräde. Ett fegt kräk är vad han är och förblir. Skjuta ihjäl barn.
Senast redigerad av Rudeboys 2012-05-12 kl. 00:08.
Citera
2012-05-11, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Haha, det är komiskt hur du försöker sätta dig över andra människor och påstår att snubben som kastade skon har lågt IQ, men du verkar ju inte vilja förstå att det inte var ett utspel mot det norska juridiska systemet utan en ren och skär hämnd och för att påminna Breikvik om det han hade gjort.

Vad hade du gjort om någon mördade ditt barn och 76 andra och sedan suttit i rätten och hånlett? Skrivit en arg insändare till lokala tidskriften kanske?

Mycket enkelt. Självklart hade jag tagit lagen i egna händer och dödat krypet.
Citera
2012-05-11, 23:47
Citat:
Ursprungligen postat av Enok-Femttii
Mycket enkelt. Självklart hade jag tagit lagen i egna händer och dödat krypet.

Troligtvis inte lika enkelt att utföra det med tanke på hur vaktad ABB är.
Citera
2012-05-11, 23:48
Medlem
fboba40s avatar
Citat:
Dom flesta massmördare skjuts av polisen som princip. Det är intressant att se hur mänskilig denna massmördare ändå är, inte ett monster som många massmördare framställts som i sionist-media. Jag säger inte att det är rätt att döda, jag säger bara att det är intressant.

Nu är dessutom denna massmördare helt unik politiskt insatt, troligen intelligent och en hellylle norrman. Vad får en sån person att agera som en massmördare vars profil ofta helt skilljer sig från Breiviks.

Att sitta småleende i rätten och kallt redogöra för nödvändigheten i att avrätta ett 70-tal ungdomar, det är väl sinnebilden av ett kallblodigt monster till massmördare? Hela hans självbelåtna uppenbarelse fullkomligt lyser "kasta en sko på mig".
Citera
2012-05-12, 00:27
Medlem
Jag försvarar absolut inte Breviks handlingar, - men det var ett politiskt inskolningsläger för kulturmarxister på Utöya. Lägret på Utöya var definitivt inget scoutläger där man lärde sig att göra eld genom att gnugga pinnar. Brevik säger själv att det vara var var två barn han dödade (under 15 år) men att resten betrakta han som politiska aktivister som ville islamisera Norge.

Breviks manifest har dödat 77 människor.
Kommunisternas manifest har dödat minst 120 miljoner.
Muslimernas manifest (koranen) har skapat 50 prästerskapstyrda länder vars största exportprodukt är missnöjda människor. - Antalet döda under muslimernas manifest kan räknas i flera hundratals miljoner och gränslöst lidande och en evig kolonialism.

Detta borde skokastaren fundera över.

Alla som tror att skokastaren vill ha horder av zigenare, somalier och afrikaner i sitt eget land räck upp en hand.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2012-05-12 kl. 01:20.
Citera
2012-05-12, 00:33
Medlem
Elanins avatar
Att kasta skor på människor som starkt ogillas är väldigt vanligt i arabländer. Det känner nog alla till som vågat interagera med horungarna.

Personligen tror jag inte synen på blattar kommer att förändras alls.
Citera
2012-05-12, 00:33
Medlem
Citat:

SS uppkom tack vare SA som styrdes helt av homosexuella män. Men den verkligheten är inte politisk korrekt så det får vi inte lära oss. Hur uppkom Karl Marx och kommunismen? Marx hatade Judar och ville stoppa möjligheterna till "judarnas schackrande". Då uppfann Marx planekonomin och ur den föddes det kommunistiska manifestet.

Idag kastar impulsstyrda araber skor på de som försvarar norrmännens rätt att vara norskar i Norge. Norrmännen slogs mot nazisterna med, då de inte ville förtyskas utan bevara sin egen nationalitet. - I Norge har man alltid hatat "medlöpare" mer än kolonialisterna själva. Det står bla i den störste norske krigshjälten Max Manus bok.

Brevik är resultatet av de övriga partiernas "vägran att ta debatten"
Senast redigerad av Kulturmarxist 2012-05-12 kl. 00:45.
Citera
2012-05-12, 00:47
Bannlyst
Bevisar ju bara att folk från deras kultur inte har respekt för lagar o regler. Fast det har ju redan brottstatistiken bevisat för länge sedan om och om och om igen. Troligen är det inaveln som pågåt under tusentals år som gett permanenta skador på genpolen; vilket självklart påverkar deras bettende (ansvarstagande etc).

Dom har ju självklart rätt att leka rövare i sina egna länder, men då ska dom fan stanna där med. Förstår dock inte varför vi släpper in dom överhuvud taget när man har sett konsekvenserna av dom. Varför kan dom kan ju stanna i sina "länder/samhällen" som deras egna åsikter har byggt upp; måste ju vara så dom vill ha det och då ska dom fan bo i skiten med!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in