• 1
  • 2
2012-05-11, 01:14
Medlem
Jag håller på dejta en tjej nu och det blir eventuellt sex snart..Hur frågar man om vart man får komma? man vill inte vara för hardcore även om man är rätt alfa i beteendet i övrigt..Har i princip bara kommit i kondomen innan när man har knullat när jag fått orgasm

Ska man säga när man håller på o komma om man inte sprutar i kondomen bara

- "jag håller på komma, vill du suga av mig tills ja kommer?"

- "Vill du svälja?" (Detta känns för grovt när man inte känner varandra så bra imo :P )

- "Får ja spruta på dina bröst?"

- "får jag spruta dig i ansiktet?"

Eller hur säger ni? Tror nog man satsar på mer vanligare sex i början innan man vågar sväva ut med sånna här frågor kanske??

Tacksam för alla svar!
Citera
2012-05-11, 01:17
Medlem
Kashis avatar
Be hon suga utan kondom, kom när du kommer, se om hon sväljer eller inte.
Citera
2012-05-11, 01:20
Medlem
ja fast om man knullar så har man inte den chansen om man inte frågar om hon vill suga av in mot slutet så att säga?

Om man får en avsugning bara o inte har tänkt o gå längre så kan man ju bara säga att man kommer o se huruvida hon sväljre eller inte..Att komma i hennes ansikte så man ju fråga och hur gör man de på bästa sätt utan att verka vara en allt för vrickad dude
Citera
2012-05-11, 01:28
Medlem
DXmans avatar
gör det som en naturlig reaktion, brukar funka för mig iaf.. antigen så gillar hon det eller inte..
alltså bara dra ut den, dra ner henne på knä samtidigt som du kommer i fejset på henne, men frågan är. om du aldrig gort detta själv hur vet du då om du själv tänder på det? inte som ett måste likosm
Citera
2012-05-11, 01:35
Medlem
OleYellers avatar
Den tjejen som sväljer första gången, vill du verkligen ha henne...?

Ta det gradvis och se vad som funkar. Den som gapar efter mycket osv...
Citera
2012-05-11, 01:37
Medlem
är mest nyfiken o vill prova =)

Men att ligga i sängen och sen bara ställa sig upp på golvet bredvid ta ut henne på golvet känns inte så jättesmidigt..Då blire mer

hon - va ska du/ va gör du
jag- ska komma i ansiktet pårej

steeelt

OleYeller
Du har en poäng! Sa iofs att de blir nog att köra mer vaniljsex i början för att sedan sväva ut om man nu vill göra det

Om en tjej suger av dig då och de är i början av en dejtingfas med dig, hur gör du när du kommer isåfal då?
Citera
2012-05-11, 01:37
Medlem
MegaSkurts avatar
Be henne ställa sig på knä framför dig när du ska komma, öppnar hon munnen, vill hon ha det i munnen, annars sprutar du på hennes bröst, eller så blundar hon och vill sannolikt ha det i ansiktet...
Citera
2012-05-11, 01:39
Medlem
megaskurt
du menar alltså att hon står på knä i sängen och man själv står upp i sängen..eller att man tar ner henne på golvet och fortsätter där?
Citera
2012-05-11, 01:43
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dyrklocka
megaskurt
du menar alltså att hon står på knä i sängen och man själv står upp i sängen..eller att man tar ner henne på golvet och fortsätter där?

sängen blir väl bra... eller så drar du bort henne i soffan, hon sitter på kanten, du på knä framför o sätter på henne, när det är dags reser du dig bara upp...
Citera
2012-05-11, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Den tjejen som sväljer första gången, vill du verkligen ha henne...?

????? Vad är det för kommentar? Så en tjej som INTE sväljer första gången är finare än en tjej som sväljer första gången?
Citera
2012-05-11, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kashi
Be hon suga utan kondom, kom när du kommer, se om hon sväljer eller inte.

Det märks att du är kille och inte bög. Har du smakat på en killes sats någon gång? Det är jävligt respektlöst att inte förvarna tjejen innan och ha hennes tillstånd om att spruta henne i munnen.
Citera
2012-05-11, 01:54
Medlem
ljuvsommarnatt

är du tjej? Hur tycker du att de är bäst att fråga om varje av grejjerna?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in