2012-05-10, 23:07
Medlem
Rommelsteins avatar
Varför står det så? Köpte min dator för cirka 4 år sen och i ett par veckor har jag nu haft detta meddelande på skrivbordet. Ibland kommer det upp en ruta nere till höger som påminner om aktivering, men jag har inget fake Windows och har aldrig haft så varför har detta uppstått?
2012-05-10, 23:09
Medlem
svantarn88s avatar
Du måste aktivera windows, läs vad det står i meddelandeballongerna. Du kan ringa Microsoft på ett 020-nummer när du är igång i wizarden om du får problem.

Du får detta pga. en systemuppdatering.
2012-05-10, 23:21
Medlem
WhyAreYouBrainDeads avatar
http://windows.microsoft.com/sv-SE/w...-this-computer
2012-05-10, 23:36
Medlem
Rommelsteins avatar
Men detta hände ju för typ 3 veckor sedan. Datorn har jag haft i 4 år, varför måste jag registrera någonting som ej bör registreras?
2012-11-17, 07:41
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rommelstein
Men detta hände ju för typ 3 veckor sedan. Datorn har jag haft i 4 år, varför måste jag registrera någonting som ej bör registreras?
Jag harprecis fått samma meddelande. När jag försöker uppdatera fårjag svaret att jag måste köpa ny programvara för dyra pengar för min programvara har utgått!!!!Vilket skoj!!!!
2012-11-17, 08:33
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Antingen ringer man till Micrososft och får en ny licens om man nu har köpt en sådan tidigare. Eller så använder man samlingstråden för WGA som då finns under fildelningsforumet.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in