2012-05-10, 21:22
Medlem
Twixess avatar
God afton alla snusare.

Jag har snusat till och från sedan jag var runt 16 års åldern och nu så tänkte jag ta en snus hemma hos mor och far men dom vet inte att jag snusar vilket är mycket bra.

Då undrar jag luktar det mycket när man snusar?
Citera
2012-05-10, 21:24
Medlem
hottjoj3s avatar
när du öppnar locket på dosan så luktar det, när du har den i munnen nej, kaaanske lite på andredräkten
Citera
2012-05-10, 21:27
Medlem
Andedräkten blir ju katastrofalt dålig, speciellt om det är orginal/lös. Men det bevisar ju ingenting, förutom att du luktar huggorm ur munnen. Om du däremot inte vill att dina föräldrar ska veta tycker jag du ska hålla dig ifrån snuset medan du är där.
Citera
2012-05-10, 21:43
Medlem
Sereenas avatar
Kass andedräkt och dosan stinker när du öppnar den.
Citera
2012-05-10, 21:57
Medlem
bulgur12s avatar
Nej nej, snus luktar knappt tycker jag... Det enda vore om du öppnar dosan i närheten av dem när du tar en, då kommer det börja lukta.
Citera
2012-05-10, 22:08
Medlem
trosfuktarns avatar
Som sagt så luktar det mycket när locket öppnas. Gå in på toa och ta en prilla och pressa den platt så skall det nog inte synas.
Citera
2012-05-10, 22:15
Medlem
bunjackens avatar
det beror på vad det är för snus håll dig borta ifrån Phantom classic portion de kan tro att det luktar mögel

jakobsons melonsnus luktar extremt mycket melon jag hade en dosa full öppnade och tog en min lärare hämtade en kopp kaffe och trots att gick två minuter emellan kände han lukten tydligt han skrattade åt det
Citera
2012-05-10, 23:30
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulgur12
Nej nej, snus luktar knappt tycker jag... Det enda vore om du öppnar dosan i närheten av dem när du tar en, då kommer det börja lukta.
Som snusare själv kan det vara svårt att se på det som "utåtstående icke-snusare" kanske. Kommer ihåg att det luktade så fort klasskamraterna öppnade en dosa när man gick på gymnasiet. Innan man börjat snusa själv.

Nu känner jag inte doften om jag inte sniffar med näsan i dosan (vilket jag ofta gör då det luktar så gott).
Citera
2012-05-11, 00:06
Medlem
HemmaRambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
Som snusare själv kan det vara svårt att se på det som "utåtstående icke-snusare" kanske. Kommer ihåg att det luktade så fort klasskamraterna öppnade en dosa när man gick på gymnasiet. Innan man börjat snusa själv.

Nu känner jag inte doften om jag inte sniffar med näsan i dosan (vilket jag ofta gör då det luktar så gott).

När man gör snus hemma luktar det väldigt mycket. Jag brukar göra snussatser och mitt i processen ska man tillsätta soda. Den blöta, varma tobaksodören som kommer upp när man öppnar ugnsbyttan är nåt i hästväg. Ögonen tåras och suger man i sig av ångorna dröjer det inte långt innan man nyser.

Det luktar tobak i flera dagar efteråt i köket, men nuförtiden gör jag sagda aktivitet utomhus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in