2012-05-10, 06:30
Medlem
Jag har helt vänt på dygnet pga lite för mkt sömnpiller häromdagen och sov i 20 timmar haha. Dock så behöver jag verkligen fixa en jäkla massa saker idag. Lägger jag mig nu vet jag att jag kommer vakna efter 14 minst och det är för sent. Även om jag sätter larm, etc. så kommer jag inte kunna vakna eller vara på humör att fixa allt som ska fixas.

Har aldrig testat Lorazepam innan men körde 20mg Diazepam vid 18-19 tiden hos en polare. Om man slänger på lite kaffe kan Lorazepam eller Diazepam göra så att man kan vara vaken i en sådär 12-15h till? Eller kommer det bli motsatt effekt?
Citera
2012-05-10, 06:42
Bannlyst
Kör lite amfetamin som en engångsgrej om du ska fixa saker.
Annars lägg ner det där, det kommer sluta med LVM!
Diazepam gör dig ju slö och seg, varför ska du ta det om du ska fixa grejjer?
Enda anledningen är att du är darrig och sjuk av abstinens, annars ska du inte ta det för att fixa grejjer.
Kan inte dessa grejjer vänta? Sov för fan!
Citera
2012-05-10, 06:48
Medlem
Jo jag vet men jag kan inte fixa det just nu. Diazepam använder jag inte dagligen utan enbart vid ångest som är för mycket helt enkelt. Undrade mest om det finns sätt att boosta så man bli pigg av det jag har hemma, alltså det jag nämnde nyss. Kaffe, Imovane (haha), Legrigan, Diaz, Loraz.
Citera
2012-05-10, 06:51
Medlem
Alright. Jag är väl helt mindfuck och får väl tvinga mig att sova då. Gaaaah.
Citera
2012-05-10, 06:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scratches
Jo jag vet men jag kan inte fixa det just nu. Diazepam använder jag inte dagligen utan enbart vid ångest som är för mycket helt enkelt. Undrade mest om det finns sätt att boosta så man bli pigg av det jag har hemma, alltså det jag nämnde nyss. Kaffe, Imovane (haha), Legrigan, Diaz, Loraz.
Haha, jag har hört att de som äter sömnpiller istället för att sova blir sega (dock ej trötta) som Imovan, jag prövade Imovan. Måste dock säga att det bästa för att fixa saker på abstinens är Oxazepam (Oxascand, Sobril) utan att man blir "flummig", dvs omgivningen märker inte du har tagit om du inte tar för mycket, en lagom dos för en som inte är tollerant är 20-30mg. Dock även om man uppträder helt normalt så får man små minnesluckor, man har svårt att komma ihåg en konversation riktigt t.ex anställningsintervju.
Citera
2012-05-10, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badbollen123
Haha, jag har hört att de som äter sömnpiller istället för att sova blir sega (dock ej trötta) som Imovan, jag prövade Imovan. Måste dock säga att det bästa för att fixa saker på abstinens är Oxazepam (Oxascand, Sobril) utan att man blir "flummig", dvs omgivningen märker inte du har tagit om du inte tar för mycket, en lagom dos för en som inte är tollerant är 20-30mg. Dock även om man uppträder helt normalt så får man små minnesluckor, man har svårt att komma ihåg en konversation riktigt t.ex anställningsintervju.
Hur gick din intervju? haha
Citera
2012-05-10, 12:56
Medlem
Somnade runt 7. Gick upp 11:20 typ och var faktiskt pigg. Jävligt skumt. Nu blir det kaffe o en 10mg.
Citera
2012-05-10, 16:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hanzor
Hur gick din intervju? haha
Jag fick jobbet faktiskt =)
Citera
2012-05-10, 18:19
Medlem
Independent-s avatar
Haha, vara vaken och fixa grejjer med diazepam? Jag tog 30mg innan jag skulle flyga hem från Thailand, sov i princip hela flygresan hem inkl mellanlandning, på tot 21.5h.. samt spenderade de tre kommande dagarna med att mer eller mindre bara äta och sova Iofs delvis trött efter nästan 3 veckors festande
Citera
2012-05-10, 19:42
Medlem
jugbandbluess avatar
kör diazepam + koffeintabs ibland. funkar men är lite kontraproduktivt givetvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in