2012-05-09, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajkenMajken
Det sunkstället? Vem äter julbord där? Har de ens en "restaurangchef"? Är det inte en lunchrestaurang?

Mystiskt.

Tror att många på lokala stålfirman i stan blev bjudna på julkrubb där ute..
Citera
2012-05-09, 23:18
Medlem
Wahnsinns avatar
Intressant att man får 6000 kr för att bli levande grillad med däremot ca 30 000 för att inte få bära slöja.
Citera
2012-05-10, 08:47
Medlem
MajkenMajkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coachkalle
Tror att många på lokala stålfirman i stan blev bjudna på julkrubb där ute..

Haha, de gör miljardvinster och bjuder de som gör skitjobbet på julbord på ett långtradarhak.

Men då kanske det är Trebo i alla fall.
Citera
2012-05-10, 10:40
Medlem
SithBoboSiths avatar
Reportage med bild på offret; http://www.expressen.se/nyheter/chef...gasolbrannare/
Citera
2012-05-10, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajkenMajken
Haha, de gör miljardvinster och bjuder de som gör skitjobbet på julbord på ett långtradarhak.

Men då kanske det är Trebo i alla fall.

Det finns en större restaurang som hör / hörde till golfklubben där ute, tror de har fixat med julbordet, inte chaffishaket.
Citera
2012-05-10, 11:34
Medlem
Growing.Strainss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Reportage med bild på offret; http://www.expressen.se/nyheter/chef...gasolbrannare/

Hahahaha...hans fejs fick mig att på nått sätt känna sympati med restaurangen. Nått får mig att tro att det var droppen som fick det att rinna över och att det inte direkt var Herr Herous första och enda misstag.
Citera
2012-05-10, 12:06
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Growing.Strains
Hahahaha...hans fejs fick mig att på nått sätt känna sympati med restaurangen. Nått får mig att tro att det var droppen som fick det att rinna över och att det inte direkt var Herr Herous första och enda misstag.
Att han ser lite annorlunda och menlös ut beror säkert på att han kommer från Ockelbo, dom som bott där någon generation har en tendens att få ett lite säreget utseende, om man uttrycker sig snällt. Flera ockelbobor är också "speciella", nu vet jag inte om Herouen i artiekln är en av dom men det skulle iofs kunna vara en anledning till att en chef sliter sitt hår i förtvivlan för att till slut känna sig nödgad att elda upp honom.

Faktum är att om det initialt hade stått i nyhetsrapporteringen att det var en praktikant från Ockelbo så hade jag inte startat tråden.
Citera
2012-05-10, 12:26
Medlem
Vadå 6 000 kronor? VAD I HELVETE? Negerjävlar får 50k+ i skadestånd för ord när det är en anställd på ett företag som begår brottet. Då är det företag som ansvarar för vad en individ gör men här gäller det alltså inte, dessutom när det är ett värre brott.
Senast redigerad av SanCo 2012-05-10 kl. 12:31.
Citera
2012-05-10, 12:42
Medlem
Harmandas avatar
"- Rätten anser att jag är skyldig, då får jag göra rätt för mig, säger restaurangägaren som också har bett om ursäkt till praktikanten som fick uppsöka skolsköterskan och en hälsocentral efter händelsen."

Om man anser SIG SJÄLV så skyldig så man erkänner och ber om ursäkt till offret så ÄR man väl skyldig. Jävla mes.
Citera
2012-05-10, 16:52
Medlem
G11.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wahnsinn
Intressant att man får 6000 kr för att bli levande grillad med däremot ca 30 000 för att inte få bära slöja.

Det är Sverige. Jag fick 12000kr när jag blev grovt misshandlad, min kompis fick betala 14000kr när han skämtsamt kramade en mobbad kille lite hårt. Inga skador på den personen.

Sverige.
Citera
2012-05-10, 18:33
Medlem
Fy fan alltså. Sjukt dessutom att han med 99% sannolikhet skulle klarat sig om inte den där kocken vart där, då en vuxens alibi alltid är starkare än en "prakikants"
Citera
2012-05-10, 18:55
Bannlyst
En hora som blev nedsprutad med sperma helt utan tvång - dock när hon sov - får 30 000.
Detta är alltså värt 6 000 när en person försöker göra någonting bra och produktivt och utnyttjas av en störd vuxen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in