När jag är på Max t ex brukar jag experimentera att blanda olika läskedrycker. Cola och Fanta blir rätt gott. Men vad är era tips och hur ska propportionerna mellan dryckerna delas upp?
Starköl/grappo 50/50 Drack en bulgarisk fotbollsdiva vars namn jag inte kans tava till, kanske nått att pröva? Coca-cola/rödvin är en annan kombination bla rumäner dricker. Skall visst smaka rätt ok!
Jag brukar blanda mineralvatten med citronsmak och svartvinbärssaft. Riktigt smaskigt!
Man kan även skvätta i lite vodka för att mixa till drinken AC/DC, en riktig lönnmördare som smyger sig på utan att ge någon smak ifrån sig..
häll först i apelsin juice och sedan nån röd bär juice antingen nån tranbärs juice eller lingondricka.. kan med fördel spetsas med en sexa vodka eller liknande..
häll i juice och vodka först och sen på med det röda.. se till så det skicktar sej emd hjälp av en sked.. då får du en härligt läskande drink
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!