Citat:
Ursprungligen postat av Intagen
Feime Ileso vet du vem det är, antar jag. Något extremt. "Det är gratis/kostnadsfritt, det ingår, inget du betalar för". För att tjäna bra pengar eller t.o.m. En vanlig lön så krävs det fulsälj, inget snack om saken. Dock kan man väl få en vanlig lön ibland ändå.
Har man ingen heder och moral så kan man göra pengar över en period, annars inte. Feime har väl fått kicken från alla bolag han sålt för. Phonehouse, TTP, telenor?
Okej, antalet timmar jag arbeter är ju omöjligt att bevisa, men varför skulle jag ljuga om det?
Jobbat på VIQ i ett år och har aldrig hört talas om honom, jobbar han i stockholm eller eskilstuna?
Sen så behöver du inte alls göra fulsälj för att få en bra lön, om man arbetar så är det bara ett bevis på att man är en dålig försäljare. För att förhindra detta så gör man ju ett muntligt avtal med ett hemkommande bekräftelsebrev, stämmer dessa 2 inte överens så ju kontraktet ogiltigt, och som extra säkerhet har ju kunden 14 dagar på sig att ångra.Sen för kunden ett SMS av VIQ där personen för ge omdöme till försäljaren, försäljare med för låg kundnöjdhet får inte behålla jobbet. Vi har haft några som lurat kunder på VIQ men dessa jobbar inte kvar, då kvalitén och kundnöjdheten är åt helvete.