Här kommer en annorlunda recension:
Vi var ett gäng killar som åkte hit för en svensexa, vi tog oss fram ca en halvtimme innan frukosten slutar serveras (kl15 tror jag) och tänkte tjäna in lite av inträdesavgiften genom att käka där.
Stället hade redan vid den här tiden ett tio tal snygga tjejer som alla gick runt helt nakna, och uppfixade.
Efter frukosten gick några av killarna o hittade tjejer som de försvann med.
Eftersom jag är i ett seriöst förhållande som jag förväntar mig ska vara hela livet, hade jag redan i förväg bestämmt att jag inte ska göra nåt med tjejerna (ni kan börja bua nu om ni vill

), men jag har länge velat se stället ändå... Det enda jag missade var sexet, visst det är huvudavsikten med detta stället men sex är ju likadant överallt (eller?). Hursomhelst var det dock inte lätt att avvisa dessa kvinnor som var riktigt fina. Jag blev framför allt förvånad över att det fanns bra med variation på utseenden. Allt från platina blondiner till negresser, super porriga utseenden till helt naturliga, ingen över 30
Som sagt så tog jag inga tjejer så min erfarenhet var mest miljön:
Hela stället är som en annan värld, nedre delen med har en pool o två bastun, professionell massage erbjuds för 30 euro och gratis höet ok utrustad gym. Jag testade allt förutom massage o allt fungerade fint... Kan dock lägga till att jag var nog den enda som använde gymmet på hela kvällen... Den samlar nog mest damm.
Mitten våningen ser utsom vilken strippklubb som helst och är fullt med tjejer... Ju senare in på kvällen desto mer tjejer men också fler män... Närmare slutet av kvällen var allt man såg i detta våning en massa män i badrockar och en massa massa rök från alla cigaretter. Och det blev köer till sex rummen. Läste nånstans att folk tyckte att tjejerna var på en mkt för sex men jag kände inte av detta, visst kom det fram tjejer ibland (kanske 5 fram till mig hela kvällen) men det var inte överdrivet och vissa satt o prata med en på ett trevligt sätt även när man förklarat att man inte var intresserad av gå in på ett rum.
Nån timme efter "frukosten" lämnade vi stället ett tag och kom tillbaks närmare kvällen.
Då passade vi på att äta middag och det visades också en stripshow som var ganska bra. Kan lägga till att maten där är ingen höjdare men den är helt ok!
Jag var väldigt imponerad med hur rent ställlet hölls och det var alltid en massa nya rena handdukar tillgängliga på alla plan för folk när dom duschade efter bad/sex... Och det gick åt som satan så hushållerskorna hade o göra men det skötte dom bra. Toaletten och gemensamma duscharna var lika rena.
Övervåningen fick jag inte se då man för bara gå dit när man ska köpa sex, men fick höra sen att alla rum har tydligen olika teman och rummen är fräscha men det enda som skiljer dina vätskor från förra paret som hade sex är ett par handdukar som läggs på sängen. Och dessa faller säkert bort snabbt under sexet
Porrbiorna var roliga med soffor istället för stolar och ju senare man tittade in på kvällen började fler folk ha sex även här och det hela kändes som en stor nudist ställe, sjukt roligt.
Jag blev imponerad av detta ställe, det är verkligen som ingenannanstans. Jag var väldigt sugen på att ta en brud men är nöjd med att bara varit med om stället. Kan lägga till att det var många svenskar där, alla var trevliga o pratglada, inkl alla andra.... Tänk vad mycket mindre bråk det hade varit i sverige om vi hade sånna här ställen där männen fick tömma sin testostron (och sina säckar) regelbundet.