• 1
  • 2
2005-02-23, 18:57
Medlem
Kommer ihåg att det var snack förut om att dom skulle släppa på hårdheten mot cannabis i England. Inte så att det blev lagligt men iaf så att snuten inte brydde sig. Någon som har koll på det?

Hur hårda är dom på övriga droger där? Och då menar jag att vara påverkad eller innhav för personligt bruk.
Citera
2005-02-23, 21:10
Bannlyst
Skulle tro att det är precis som här i Sverige.
Citera
2005-02-23, 21:17
Medlem
Darties avatar
Meow

Citat:
Ursprungligen postat av Petarn
Skulle tro att det är precis som här i Sverige.

Har varit på besök en hel del i london senaste året. Nej polisen har inte lika härliga prioriteringar i England som i Sverige. Sverige är snarare att jämföra med Nordkorea och Singapore på den fronten. De har en betydligt mer avslappnad inställning till Cannabis, de har dessutom direktiv att inte arrestera folk för eget bruk vilket är att jämnföra med att få en P-bot.
Citera
2005-02-23, 21:18
Medlem
Darties avatar
[quote=Dartie]Har varit på besök en hel del i london senaste året. Nej polisen har inte lika härliga prioriteringar i England som i Sverige. Sverige är snarare att jämföra med Nordkorea och Singapore på den fronten. De har en betydligt mer avslappnad inställning till Cannabis, de har dessutom direktiv att inte arrestera folk för eget bruk vilket är att jämnföra med att få en P-bot.
Citera
2005-02-23, 22:16
Medlem
Svamp är väl också lagligt där, men jag har fortfarande inte fått svar på om det är färsk eller torkad svamp. När det gäller RC är det väl samma som i Sverige.
Citera
2005-02-24, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dartie
Har varit på besök en hel del i london senaste året. Nej polisen har inte lika härliga prioriteringar i England som i Sverige. Sverige är snarare att jämföra med Nordkorea och Singapore på den fronten. De har en betydligt mer avslappnad inställning till Cannabis, de har dessutom direktiv att inte arrestera folk för eget bruk vilket är att jämnföra med att få en P-bot.

Hur är dom med E och kola på klubbarna då?
Citera
2005-02-24, 09:20
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzy
Borde inte vara några problem... När det gäller risken att åka fast så är det nog rätt lugnt, fast det är klart, om du riktigt ger dig fan på att hamna i trubbel med lagen skall du nog se att du lyckas... =D
Citera
2005-02-24, 10:03
Medlem
wpctds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Svamp är väl också lagligt där, men jag har fortfarande inte fått svar på om det är färsk eller torkad svamp. När det gäller RC är det väl samma som i Sverige.

Det gäller färsk
Citera
2005-02-24, 13:48
Medlem
Darties avatar
He

Citat:

E är absolut inget problem bara fråga runt lite på klubbarna så hittar du garanterat någon som säljer. Kola är också lätt att få tag. En kul anekdot: En kille kom upp och frågade en bekant till mig som satt i baren om hon hade några cigaretter. Det hade hon och karln fick en varpå han lesset säger att han tyvärr inte har några pengar på sig att betala med men hon kan få lite kokain om hon vill. Sånt händer alldeles för sällan i det här landet
Citera
2005-02-24, 14:09
Medlem
wpctds avatar
En tjejkompis till mig är bartender och hon får ofta ett piller för en pint istället för pengar. Hon klagar inte.
Citera
2005-03-01, 15:27
Medlem
Hemkommen från resan så kan jag meddela att det var fånigt lätt att fixa E på klubbarna. Inte så dyrt heller. £5 är ju klart överkomligt anser jag, iaf med tanke på att bärsen kostar £4.

Hmm, bärs eller E? Inte så svårt val i min bok. Bra drag i skiten var det också.

En jävla massa poppers blev det också, riktig skit"drog". Men jävligt kul ändå. Särskilt med E. Dessutom funkade det ganska bra att dra igång E:n lite igen när den började slockna.
Citera
2005-03-01, 17:00
Bannlyst
Citat:
Hemkommen från resan så kan jag meddela att det var fånigt lätt att fixa E på klubbarna. Inte så dyrt heller. £5 är ju klart överkomligt anser jag, iaf med tanke på att bärsen kostar £4.

Hmm, bärs eller E? Inte så svårt val i min bok. Bra drag i skiten var det också.

En jävla massa poppers blev det också, riktig skit"drog". Men jävligt kul ändå. Särskilt med E. Dessutom funkade det ganska bra att dra igång E:n lite igen när den började slockna.

Hehe! Kul att du hade d soft där! Jag å en polare ska ev åka t London om ett tag...har du några schyssta ställen å rekommendera? Finns ju en "liten" chans att man vill droppa!

Chill.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in