2024-11-05, 20:09
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Historieförfalskning. Idiot. Patetiska barnunge. Vi är inte lika iq befriade som swedistanskor förstår du.

Schweinfeldt satt till 2014. Inte längre. Deras moderatagenda var att dra in massa okvalificerad arbetskraft för att rasera lönerna. Typ. Idag har de erkänt att deras experimenterande var åt helvetet, även Hästsvansen erkänner.

Sozzarna däremot, drivs av något feministiskt mansvurmande a la mörka män från utlandet, där har du rätt faktiskt.

Röstade inte m under svinfeldts tid, inte s senare heller, så jag, en typisk vit man med avsevärt högre iq än någon som dig, är inte ansvarig för er feminist skit. Ni är direkt ansvariga från 2014 ända fram till Tidö regeringen.

Oops! Där fick du faktiskt ta det i munnen och svälja skiten. Måste vara första gången för dig va? Då är det väl dags för dig att komma tillbaka med några barnsligheter då, väntar:

Alla som röstade på de två största partierna, Moderaterna och Sossarna, fram till 2018 "röstade för massinvandring".

Ja politiker och näringsliv strävade efter att lönedumpa.

Men jag kan garantera dig att den absoluta majoriteten röstberättigade kvinnor och män inte röstade för massinvandring och konsekvenserna där utav.
Citera
2024-11-05, 20:31
Avslutad
Lögn. Du är så barnslig. Du slår ihop m och s till 2018!
Historieförfalskning din jävla autistjävel. Vi är inte dumma i huvudet, som du är din tröge faan.

Schweinfeldt satt till 2014. Moderaterna har erkänt de gjorde fel.

Moderaterna satt inte 2014 till 2018. Nu vet jag att du är en swedistansko och inte så begåvad, men be om hjälp med den matten vi alla andra förstår.

Sozzarna med feminister i spetsen hade sin egna agenda, få in så många spännande mörka män det bara går, från 2014, ända fram till Tidö regeringen.

Så sorry. Ditt patetiska försök till historieförfalskning genom att försöka slå ihop m med s fram till idag funeeeeerar inte ditt barnsliga mähä.

Gå nu och ta eftermiddags medicinerna och be en vårdare om hjälp med matten
Citera
2024-11-05, 20:38
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Lögn. Du är så barnslig. Du slår ihop m och s till 2018!
Historieförfalskning din jävla autistjävel. Vi är inte dumma i huvudet, som du är din tröge faan.

Schweinfeldt satt till 2014. Moderaterna har erkänt de gjorde fel.

Moderaterna satt inte 2014 till 2018. Nu vet jag att du är en swedistansko och inte så begåvad, men be om hjälp med den matten vi alla andra förstår.

Sozzarna med feminister i spetsen hade sin egna agenda, få in så många spännande mörka män det bara går, från 2014, ända fram till Tidö regeringen.

Så sorry. Ditt patetiska försök till historieförfalskning genom att försöka slå ihop m med s fram till idag funeeeeerar inte ditt barnsliga mähä.

Gå nu och ta eftermiddags medicinerna och be en vårdare om hjälp med matten

Du är så jävla bränd.
Citera
2024-11-05, 21:47
Avslutad
Ditt svar säger allt om dig. Swedistansko. Bitter fitta. Hatar vita män.

Samtidigt är du en parasit som kräver allt. Men du har inte bidraget ett skit av värde själv.

Noll självinsikt. Noll självkritik.

Du vet mycket väl att vita män är överlägsna andra raser och er själva. Du vet det så väl men dina känslor säger att det inte får vara på detta viset. Ni ska ju vara bra, har du blivit hjärntvättad till att tro.

"Du är så jävla bränd" måste vara den absolut sämsta mest patetiska absolut mest barnsliga comebacken jag läst på FB. Grattis till det priset. Och jag har läst mycket dynga i många år.

Där orden tar slut tar nävarna vid.
Citera
2026-02-07, 15:35
Medlem
Soneking1s avatar
Hade de varit normala kvinnor hade inget specielt hänt. Hade de varit radikalfeminister hade de skickat alla män till koncentrationslager och sen dött ut av sig själva för hoppnigisvis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in