2024-10-31, 20:36
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-Tron
Jag vet att kuk är det enda du tänker på, men försök att lägga band på dig.

Fredrik Reinfeldt var precis lika klen och dålig som de flesta kvinnor (och övriga kärringgubbar) är nu som fortsätter att rösta på V, MP och S.

Låt oss heller inte glömma till exempel den labila och blödiga kärringen Åsa Romson som stod och lipade i riksdagen. Det är den sortens samhälle man får när kvinnor styr, partiföreträdare som står och gråter i riksdagen när de inte kan hantera verkligheten. Eller Magdalena Andersson som manipulativt försökte klämma fram några krokodiltårar för Jamal Hamas. Eller Märta Stenevi, som fick stark kritik från de egna leden för hennes usla och tondöva ledarstil, och som var en av orsakerna till att hon avgick. Svaga kärringar.

Vi kan inte ha klena gubbar på styrande positioner. Men det betyder att vi ännu mindre kan ha hormonsvallande, känslomanipulerande och ledarsvaga kärringar på dessa positioner. Det säger sig självt. Vi behöver starka män med pondus.

Tillbaka till köket med dig nu, lilla gumman.

Vi behöver starka män och kvinnor med pondus på ledar positionerna ja.

Känslostyrda kvinnor och män går bort. Klena och svaga män som tänker med kuken går definitivt bort, det håller jag med dig om.

Jag har redan käkat så det är lugnt, soffan som gäller nu.
Citera
2024-10-31, 20:48
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NMjaaaR
Män fattar inte beslut med sina känslor, kvinnor gör sådant. Eller varför tycker du att massinvandring är bra? För att "hjälpa" folk? Om så är fallet är det en känsla och inget bra beslut för nationen.

Jaha män är redan ersatta med Al-androider, fan det gick snabbt.

Ingen förutom höger- och vänsterpolitiker + deras vänner tycker massinvandring är bra.

Hjälpa var det bara några från Refugees Welcome som ville. Liten organisation.

Citat:
Ni som röstat på partier som vill ha in meer, sossarna tex, har röstat för detta. Eller missade ni de 20 första åren av invandrar-fiaskot?

Högern och vänstern förde samma invandringspolitik så majoriteten svenskar har isåfall "röstat för massinvandring".
Citera
2024-10-31, 20:49
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Vi behöver starka män och kvinnor med pondus på ledar positionerna ja.

Känslostyrda kvinnor och män går bort. Klena och svaga män som tänker med kuken går definitivt bort, det håller jag med dig om.

Jag har redan käkat så det är lugnt, soffan som gäller nu.

Det finns inga kvinnor som inte är överdrivet känslostyrda. Endast psykopater är undantagna. Så inga fler gråtande och manipulerande kvinnor på höga positioner. Då får vi fler gymnasieamnestier och ännu fler våldtäktsafghaner på våra äldreboenden. Och så kan vi inte ha det.

Bra, städa ordentligt under soffan nu.
Citera
2024-10-31, 20:51
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Det skulle inte vara någon större skillnad. De som dras till makt, att härska över andra, är samma slags skit.

Exakt.
Citera
2024-10-31, 20:56
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Det finns inga kvinnor som inte är överdrivet känslostyrda. Endast psykopater är undantagna. Så inga fler gråtande och manipulerande kvinnor på höga positioner. Då får vi fler gymnasieamnestier och ännu fler våldtäktsafghaner på våra äldreboenden. Och så kan vi inte ha det.

Bra, städa ordentligt under soffan nu.

Hmm jag har bara träffat en borderline kvinna i hela mitt liv. Men till dig verkar de dras till som flugor till skit.

Brukar du städa ordentligt under soffan innan du sätter/lägger dig på den? Jävligt ambitiöst isåfall måste jag säga.
Citera
2024-10-31, 21:01
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:
Hmm jag har bara träffat en borderline kvinna i hela mitt liv. Men till dig verkar de dras till som flugor till skit.

Brukar du städa ordentligt under soffan innan du sätter/lägger dig på den? Jävligt ambitiöst isåfall måste jag säga.

Ja, du fortsätter envetet att svara, så nog är det svårt att bli av med psyksjuka kvinnor när de väl initierat kontakt.
Citera
2024-10-31, 21:13
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ja, du fortsätter envetet att svara, så nog är det svårt att bli av med psyksjuka kvinnor när de väl initierat kontakt.

Amen din lilla idiot, detta är ett diskussionsforum : )
Citera
2024-10-31, 21:15
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:
Amen din lilla idiot, detta är ett diskussionsforum : )

Tack, du fortsätter att bevisa min poäng.
Citera
2024-10-31, 21:29
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Tack, du fortsätter att bevisa min poäng.

Hade du en poäng?
Citera
2024-11-01, 07:11
Medlem
Citat:
Jaha män är redan ersatta med Al-androider, fan det gick snabbt.

Ingen förutom höger- och vänsterpolitiker + deras vänner tycker massinvandring är bra.

Hjälpa var det bara några från Refugees Welcome som ville. Liten organisation.

Högern och vänstern förde samma invandringspolitik så majoriteten svenskar har isåfall "röstat för massinvandring".

Är män ersatta av ai? Glömde du medicinen igår?

Vet inte vilka partier du ser som höger, men det finns väldigt invandringskritiska partier på högerkanten.

Att det är en liten skara människor som vill välfärdsmigranterna väl är lögn. Alla som röstat/röstar på s och dess "stödpartier" vill uppenbarligen att förfallet och kaoset ska forsätta.
Senast redigerad av NMjaaaR 2024-11-01 kl. 07:13.
Citera
2024-11-01, 09:11
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NMjaaaR
Är män ersatta av ai? Glömde du medicinen igår?

Vet inte vilka partier du ser som höger, men det finns väldigt invandringskritiska partier på högerkanten.

Att det är en liten skara människor som vill välfärdsmigranterna väl är lögn. Alla som röstat/röstar på s och dess "stödpartier" vill uppenbarligen att förfallet och kaoset ska forsätta.

Klart män tar beslut baserat på känslor, de är inga Al androider. Vi lever med konsekvenserna av deras beslut dagligen.

Visst gör det det, men deras övriga politik suger ju.

Alla som röstade på sossarna och Moderaterna fram till 2018 "röstade för massinvandring".
Citera
2024-11-05, 20:02
Avslutad
Historieförfalskning. Idiot. Patetiska barnunge. Vi är inte lika iq befriade som swedistanskor förstår du.

Schweinfeldt satt till 2014. Inte längre. Deras moderatagenda var att dra in massa okvalificerad arbetskraft för att rasera lönerna. Typ. Idag har de erkänt att deras experimenterande var åt helvetet, även Hästsvansen erkänner.

Sozzarna däremot, drivs av något feministiskt mansvurmande a la mörka män från utlandet, där har du rätt faktiskt.

Röstade inte m under svinfeldts tid, inte s senare heller, så jag, en typisk vit man med avsevärt högre iq än någon som dig, är inte ansvarig för er feminist skit. Ni är direkt ansvariga från 2014 ända fram till Tidö regeringen.

Oops! Där fick du faktiskt ta det i munnen och svälja skiten. Måste vara första gången för dig va? Då är det väl dags för dig att komma tillbaka med några barnsligheter då, väntar:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in