Göra insättning och ta ut pengar på Forex helt kostnadsfritt. Jättetrevlig personal. Gick in på ett kontor fick prata med en bankman om ett lån 5 minuter senare, utan att boka tid ens. Jättetrevlig på telefon också. Har för mig de har gratis kort och internetbank också.
Nackdelen med Forex är väl deras lilla storlek. Men får definitivt kolla in det. SEBs hemsida är helt emot ny-rekryteringar. Måste nästan välja bort banken p.g.a. hemskheten!
Roligt att vissa får för sig bara för att jag vill ha den minst giriga banken så betyder det att jag är "jävla sosse" eller "ett okunnigt retard". Det är skillnad mellan att låta sig bli rövknullad och inte. Och för att klargöra, är ingen "jävla sosse" däremot är jag okunnig. Men jag vet när min röv blir penetrerad.
Kan man gå till banken och snacka om vad man söker eller spottar dem endast på folk som inte vill ta lån och bli uppbunden för dem närmsta 50 åren?
När du säger '' Minst girig'' hur tänker du då?
Tex när du går och äter på restaurang försöker du tänka på vilken som tjänar minst på att du kommer ditt och äter istället för vilken som har godast mat och trevligast personal?
Välj handelsbanken den är väldigt stabil och har kunnig personal som du kan prata med öga mot öga samt en väldigt bra mobilapp.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!