• 1
  • 2
2012-05-06, 02:53
Bannlyst
Är ni öppna inför era vänner och liknande inför vem nu är på flashback? Jag har många fittvänner som vägrar säga sina konton av någon dum jävla äckelanledning; när folk gör så vill man slå de. Jag är öppen med vem jag är på flashback och står för skit jag skriver. Hur är det för er?
2012-05-06, 02:56
Medlem
NeverArounds avatar
Jag är öppen med vem jag är på Flashback bland de vänner jag har som jag litar på. Handlar verkligen inte om att jag inte kan stå för det jag skriver utan att jag skriver om saker som skulle kunna ge mig problem juridiskt, tex droger.

Varför är det så viktigt att visa att man står för det?
2012-05-06, 03:03
Medlem
Kashis avatar
När jag är hos vänner brukar jag surfa Flashback utan att dölja det, så om dom är uppmärksamma så listar dom nog ut det.

Beror ju på vilka vänner det är också, även om jag är öppen med mina åsikter för dem så skulle det kunna kännas som ett hinder att posta vissa grejer när man är igång.
Känns jävligt bra att kunna skriva precis, i stort sett vad som helst utan att någon vet vem man är.

Hej jag heter Artjom och jag gillar att bli smekt runt anus.
HEHE alla dina vänner kommer ha kul åt detta.

Därför tvivlar jag på att du kommer skriva en sådan sak när dina vänner vet vem du är. Därmed kan din öppenhet kring ditt konto indirekt hindra dig från att skriva vissa saker.
2012-05-06, 03:25
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Jag har sagt det till några, men långt ifrån alla. Varför? Jo, för att jag skriver ibland i drogforumen... vilket kanske inte är så bra om vissa personer får reda på det.
2012-05-06, 03:27
Medlem
Fettopappas avatar
Jag är hemlig med det Eller ptja, har väl en sisådä 3-4 "vänner" som jag har träffat genom Flashback och som nu då vet vem jag är. Men bryr mig inte så mycket egentligen.

Men jag hade inte velat att min mamma visste vad jag hette här.
2012-05-06, 05:11
Medlem
Ilimitados avatar
Jag kan inte påstå att jag är öppen med det jag skriver här. Det vore en kraftig överdrift. Däremot står jag alltid för allt jag skriver på något konstigt sätt...Jag är ingen hycklare.
2012-05-06, 05:16
Medlem
Det beror väl på vad man har forumet till.

Jag har kompisar som sagt vad de heter då de inte använder forumet till något privat, men det skulle aldrig falla mig in att vara öppen med mitt konto för folk jag känner då de ej har någon anledning att veta vad jag håller på med eller har för åsikter i olika fall.

Jag har ett gammalt konto som flera jag känner vet är jag, men det är inte alltid man tycker att alla har rätt till att veta allt om man tycker så därav är det bra med ett alternativt konto om man vill hålla vissa saker undan.
2012-05-06, 05:18
Medlem
dekanmis avatar
Jag är helt öppen med vem jag är och försöker inte heller hålla mig anonym på forumet. Jag har ingen anledning till det. Jag pysslar inte med droger, är inte smygrasist och skriver ingenting radikalt. Att jag inte är anonym hindrar mig inte heller från att skriva vad jag vill, jag är inte rädd för frågor om jag skulle skriva något konstigt. Men så är jag väldigt vanlig och tråkig, så det kommer nog aldrig hända.

Alla mina vänner vet vem jag är!
2012-05-06, 05:27
Medlem
vad spelar det för roll, forum som forum lixom - även om flashback anses som ett djävulskt döds knarkar nazist forum som endast innehåller knark, bilder på döda människor och där alla medlemmar är pedofilälskare.
2012-05-06, 05:35
Medlem
Kickexs avatar
Jag håller det ju inte offentligt!
Men inte anonymt heller....
2012-05-06, 05:52
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artjom
Är ni öppna inför era vänner och liknande inför vem nu är på flashback? Jag har många fittvänner som vägrar säga sina konton av någon dum jävla äckelanledning; när folk gör så vill man slå de. Jag är öppen med vem jag är på flashback och står för skit jag skriver. Hur är det för er?
Samma sak, vet inte vad någon av mina kompisar heter på flashback, trots att dem bekräftat att dem har ett konto.

Hänger man på flashback och inte vill outa sitt konto för ett fåtal kommentarer så tycker jag man kan göra ett till konto. Dvs, ett öppet och ett anonymt konto.
Senast redigerad av Dirty. 2012-05-06 kl. 06:13.
2012-05-06, 07:37
Medlem
Falcãos avatar
Jag har massor av vänner som vet vem jag är på Flashback men jag har full respekt för om någon vill vara anonym. Finns ju folk som skriver djupt personliga grejer om sjukdomar, tragedier inom familjen, sitt sexliv osv. och då är det väl inte så konstigt om man vill behålla sin anonymitet.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in