Citat:
Ursprungligen postat av BootyLuv
Sluta trolla, du kan omöjligen klara nya XCOM "på några timmar" om du spelar på en av de högre svårighetsgraderna som t.ex. Classic/Ironman (vilket jag gör). Bara att rensa ett battleship, packat med Muton Elites, Heavy Floaters och Sectopods tog fanimej hela kvällen igår (vilket iofs var värt besväret i och med att jag äntligen kunde forska fram Blaster Launchers).
Om nya XCOM nu är så dåligt så är det absolut ingen som tvingar dig att spela. Själv gillar jag det som bara den och tycker att det är roligare än gamla XCOM (som jag förmodligen sänkt hundratals timmar i genom åren). Smaken är som baken, eh?
jo, kanske är din ålder? många tappar sitt strategiskt tänkande då de spelat korkade spel i så många år
har en 266mhz som endast 'r till för x com och magic the gathering, en jäkla skillnad
och att säga classic ironman gör skillnad, lol på vilket sätt? du dör permanent
klarade detta fjantet på 3 dagar när jag jobbade, vilket betyder jag spelade 2-3 timmar om dagen max
patetiskt, dom har tagit ett spel som skall ta lååååååång tid att klara och fixat det så alla adhd kiddies inte tappar koncentrationen efter några timmar som de skulle gjort med riktiga strategi spel
man levlar gubbarna för snabbt oxå, dör ingen så är hela ens squad colonels efter väldigt kort tid
bära en granat bara? patetiskt
ok, man kan köra support och ha 2 granater, fantastiskt!! var fan är backback där jag kan lägga med vad jag vill
psi helmet är ett måste, sen då ?`:P
och var är Blaster Launcher:n ????