2013-02-01, 15:25
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vdtheman
netmedical som apoteken köper ifrån har nu öppet för alla, så bara in o handla, 40kr för 100 nålar o ca 80-100kr för 100 pumpar

peace out
De skeppar från Danmark, och du får fortfarande inte importera, vilket innebär att du kan ryka dit på smuggling.

Inte rekommenderat.
Citera
2013-02-03, 05:55
Medlem
Hej!

Sedan skrev en jättelång och jättebra sammanfattning några sidor bak i tråden för någon/några månader sedan.

Hittar inte dessa i allt vimmel av inlägg. Hjälp någon?
Citera
2013-02-03, 15:50
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charoite
Hej!

Sedan skrev en jättelång och jättebra sammanfattning några sidor bak i tråden för någon/några månader sedan.

Hittar inte dessa i allt vimmel av inlägg. Hjälp någon?

https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=541432

Varsågod och leta
Citera
2013-02-03, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
De skeppar från Danmark, och du får fortfarande inte importera, vilket innebär att du kan ryka dit på smuggling.

Inte rekommenderat.

Citat:
Ursprungligen postat av r0land
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=541432

Varsågod och leta

Jo, men till saken hör den att jag inte har tid att läsa igenom "sedan"s alla 30 inlägg i tråden, samt att många av dem är matnyttiga och jag helst skulle vilja finna just det inlägget som var så brilliant skrivet.

Någon som minns, någon som kan visa?
Citera
2013-02-03, 16:22
Medlem
Citat:
Jo, men till saken hör den att jag inte har tid att läsa igenom "sedan"s alla 30 inlägg i tråden, samt att många av dem är matnyttiga och jag helst skulle vilja finna just det inlägget som var så brilliant skrivet.

Någon som minns, någon som kan visa?

Och vad får dig att tro att någon annan har tid att göra det åt dig? Ditt lata mähä.
Citera
2013-02-03, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Och vad får dig att tro att någon annan har tid att göra det åt dig? Ditt lata mähä.

Nej, ingen behöver ha tid att göra det åt mig, men någon kanske har lite intelligens, minneskapacitet och artighet och vet vilka inlägg jag menade.

Sedan finns det en chans att "sedan" kanske själv minns vad jag menar med den jättelånga och jättebra sammanfattningen. "Sedan" är nämligen uppenbart intelligent och artig.

Jag själv har nämligen bara ett vagt minne av det och vet inte riktigt vilket/vilka inlägg det är jag åsyftar. Det/de var iaf helhetstäckande.
Senast redigerad av Charoite 2013-02-03 kl. 16:37.
Citera
2013-02-03, 16:27
Medlem
bad-boys avatar
Ang pumpar så har jag dålig erfarenhet av 3komp pumpar ihop med blå nål, det går extremt trögt att trycka in oljan med dessa.
Föredrar 2 komp.
Citera
2013-02-03, 16:59
Medlem
sedans avatar
Citat:
Nej, ingen behöver ha tid att göra det åt mig, men någon kanske har lite intelligens, minneskapacitet och artighet och vet vilka inlägg jag menade.

Sedan finns det en chans att "sedan" kanske själv minns vad jag menar med den jättelånga och jättebra sammanfattningen. "Sedan" är nämligen uppenbart intelligent och artig.

Jag själv har nämligen bara ett vagt minne av det och vet inte riktigt vilket/vilka inlägg det är jag åsyftar. Det/de var iaf helhetstäckande.
Det var en annan tråd, så inte så svårt för mig att hitta

https://www.flashback.org/t2007828
Citera
2013-02-04, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Det var en annan tråd, så inte så svårt för mig att hitta

https://www.flashback.org/t2007828

Där var den. Tack så jättemycket!!!
Citera
2013-02-05, 02:38
Medlem
Köpte 100st 07x30 nålar, och några pumpar för 88kr på apoteket Drog en rövarhistoria om att bygga Ringmuren modell, och behövde många kanyler för limmet torkar efter en liten stund bara

EDIT: Jag var inne på 3 apotek, blev inte nekad till något, jag hänvisade bestämt till nya lagen.

Sista apoteket som jag var inne på, ( vilket jag beställde mina varor på), sa först nej, men jag stod på mig, och dom gick in och läste det själva på deras personliga sida, om att lagen har ändrats.

Så nu blir det till att bygga Modeller som bara fan!.
Senast redigerad av sevensinsgold 2013-02-05 kl. 02:40.
Citera
2013-02-05, 03:30
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sevensinsgold
Köpte 100st 07x30 nålar, och några pumpar för 88kr på apoteket Drog en rövarhistoria om att bygga Ringmuren modell, och behövde många kanyler för limmet torkar efter en liten stund bara

EDIT: Jag var inne på 3 apotek, blev inte nekad till något, jag hänvisade bestämt till nya lagen.

Sista apoteket som jag var inne på, ( vilket jag beställde mina varor på), sa först nej, men jag stod på mig, och dom gick in och läste det själva på deras personliga sida, om att lagen har ändrats.

Haha, skulle nästan vara roligt att outa vilket apotek, så alla flashbackare gick in med samma historia.

"Jo, jag tänkte ju göra en modell av Ringmuren vettu."
"Ringmuren är ett arkitektoriskt underverk, och jag skall föreviga den!"
"Min farfar älskar ringmuren så min tanke var att göra en mindre modell."

Och så vidare, och så vidare.
Citera
2013-02-05, 03:33
Medlem
MaxOn123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sevensinsgold

När jag återvänder till Sverige ska jag också börja bygga

Vilken stad köpte du ifrån? Pm:a om du inte vill bli outad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in