• 1
  • 2
2005-02-22, 11:22
Awaiting Email Confirmation
Finns det ngon som anstrngt sig p den sidan eller anses det var ett jvla puckat frsk? Jag menar att man skulle vara full varje vaken timme i ca tre dagar.

Ta det serist.
Citera
2005-02-22, 11:32
Medlem
k till frslagsvis Hultsfredsfestivalen eller Roskilde s kommer du f se gott om mnniskor som utan svrighet lyckas med detta. Allts att vara packade, resten av deras grningar begs nog med viss svrighet betrffande koordination och dylikt, men det vet vl alla hinkare.
Citera
2005-02-22, 11:35
Medlem
Djvulens avatar
Vet du inte att andra eller tredje dagen r bst, speciellt morgnarna - givetvis under frutsttning att
man bor i ett land var man kan rumla sig ur sngen, vingla i vgen till krogen kl. 09.00, dra en par tre stora, bli
lite dansant s dr, sitta och vrla nt shit med nn oknd, tnda dagens frsta cigg, brja bli lite
full, fimppa spriten fixa annat...ja ni vet. r det nt konstigt med det..frutom att det, liksom i stort stt
allt annat i det hr landet r frbjudet, eftersom det r okontrollerat, d v s fritt. S idag, hr och nu? Supa? Otnkbart!
Citera
2005-02-22, 12:19
Medlem
WeeMaans avatar
Hller med fregende talare, morgnarna p andra och tredje dagen r mysigast.
Citera
2005-02-22, 14:44
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMaan
Hller med fregende talare, morgnarna p andra och tredje dagen r mysigast.

Hur kan de vara det, man r ju bakfull oftast?

Har visserligen aldrig provat ta en terstllare, s det kanske lser problemen?
Citera
2005-02-22, 15:13
Medlem
whaks avatar
Som andra har sagt inget slr en terstllare, sp 3dagar i strck frrut.
Skn knsla nr man vaknar och kncker en brs.
Citera
2005-02-22, 16:08
Medlem
M Nordstrms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axman
Finns det ngon som anstrngt sig p den sidan eller anses det var ett jvla puckat frsk? Jag menar att man skulle vara full varje vaken timme i ca tre dagar.

Ta det serist.

Jag har lyckats vara berusad i tminstonet 3 dygn men sen r det ju en annan sak om man tex r utomlands i par veckor d dricker man ju kontinuerligt och kroppen blir van s man knner sig inte berusad fast man borde vara det.
Citera
2005-02-22, 16:10
insomnias avatar
Nu i somras var jag full i 4 dygn i strck. I stort sett. Festade varje dag i en hel mnad, men under 4 av dessa dagarna gjorde jag inte mkt annat n att sova, dricka och festa.
I Sverige.
Citera
2005-02-22, 16:35
Medlem
Grindbusters avatar
P augustibuller var jag packad 3 dagar i rad... Inte lite utan brjade snapsa dag 1 och hll mig till dag 3. Sov 1 timme p hela tiden, d jag dckade. Mde frvrnatfullt bra dag 4 bara att jag var skittrtt.. De blir en repris p de nu i sommar tycker jag, nn som r p?
Citera
2005-02-22, 16:50
Medlem
En kompis var full 52 dagar p ett sommarlov. Han var skert inte full nr han vaknade p morgonen men en fylla varje dag iaf.
Citera
2005-02-22, 17:05
Medlem
Goblins avatar
Enligt www.moderndrunkardmagazine.com s finns det klara regler fr hur en "bender" ska g till.

"The typical recipe for a bender is as follows: 1) Begin drinking within five minutes of waking up, 2) continue drinking, 3) pass out, 4) wake and repeat. Continue this process until a) you're hospitalized, b) dead or c) you come to your senses and realize you must stop."

Ls hela guiden och inse att festa hrt och intensivt under en period r oftast inte samma sak som att vara berusad i flera dygn.
Citera
2005-02-22, 17:07
Medlem
Gammal Hrdrockares avatar
Jag var ofta full flera dagar i strck nr jag var ung, i ldern 18 - 28 r ungefr. Det var hrligt och inget gr upp mot att supa till p morgonen p ett ordentligt bakrus. Fyllan knns alltid bst andra eller tredje dagen.

Men det var d det... Sdr kan man bara hlla p en period i sitt liv, det gller att lgga av i tid.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in