Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-02-22, 11:14
  #1
Medlem
hellshits avatar
Hejsan,

Vad är däckar ? Hittar inget om detta i forumet, ge mig gärna länkar till andra trådar om detta ? Vad heter det på riktigt, däckar är om jag förstått det rätt bara att smeknamn? Vad har dom för bieffekter? Vad händer med kroppen?
Tacksam för alla svar
Citera
2005-02-22, 11:26
  #2
Banned
chewdogs avatar
deca tror jag du menar, kolla på www.steroidtips.com där nere till höger på deca-durabolin

vet du något mer om steroiden du pratar om?
Citera
2005-02-22, 11:30
  #3
Medlem
hellshits avatar
sprutor i stjärten tas vad jag vet.
Ryktesvägen säger att denna är mer skonsam mot kroppen, och inte har så många bieffekter. Mer tips! ?
Citera
2005-02-22, 11:53
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hellshit
sprutor i stjärten tas vad jag vet.
Ryktesvägen säger att denna är mer skonsam mot kroppen, och inte har så många bieffekter. Mer tips! ?


skonsam mot håret, visst, men resten vettefan. du måste ju kombinera med androgena prepp för att undvika deca-dick så du lär få ta smällarna iaf.
Citera
2005-02-23, 11:33
  #5
Medlem
Alladins avatar
Deca stänger ju ner en hårt också, att de skulle vara massa skonsammare är inte riktigt sanningen.
Citera
2005-02-23, 15:21
  #6
Medlem
hellshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Deca stänger ju ner en hårt också, att de skulle vara massa skonsammare är inte riktigt sanningen.
Kan du berätta lite mer om detta du skriver ovan ?
tackar
Citera
2005-02-23, 15:24
  #7
Medlem
mikkkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hellshit
Kan du berätta lite mer om detta du skriver ovan ?
tackar
Det sägs att deca är mild steroid men det alladin menar är att den stänger ner dig hårt. Blir svårare och återhämta sig efter avslutad kur..
Citera
2005-02-23, 18:05
  #8
Medlem
Mazdatas avatar
är EQ bättre i det avseendet?
Citera
2005-02-24, 03:23
  #9
Medlem
mikkkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazdata
är EQ bättre i det avseendet?
Har för mig att EQ inte stänger ner dig lika mycket som deca..
Citera
2005-02-25, 18:26
  #10
Medlem
hellshits avatar
det är nandrolone (deca durabolin) Är det bra grejor ? Eller farligt ? Mild steroid?
Citera
2005-02-25, 18:29
  #11
Banned
chewdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hellshit
det är nandrolone (deca durabolin) Är det bra grejor ? Eller farligt ? Mild steroid?
är det första kuren så är det inte ett bra val
Citera
2005-02-25, 19:01
  #12
Medlem
dubbeltrubbels avatar
+18 månaders spårningstid vid steroidtest... ganska många företag har tester nuförtiden
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback