2012-05-01, 20:52
Medlem
engla-och-ekans avatar
hej alla glada, de är så att jag ska köpa mig en optimistjolle, men tyvärr så är jag lite skeptisk till det hela för en polare har sagt att han runkat i den. jag känner mig äcklad över båten nu, hur fan ska jag göra? överreagerar jag eller?

denna tråd kanske bör ligga i psykiska besvär men börjar med att prova här
Citera
2012-05-01, 20:55
Medlem
hottjoj3s avatar
köp den och tvätta skiten ordentligt då borde ju d inte vara nått problem -.-
Citera
2012-05-01, 20:55
Medlem
Daggmask88s avatar
du överreagerar en aning...
vemfan bryr sig? folk har ju runkat överallt
Citera
2012-05-01, 20:56
Bannlyst
Alla personer blir äcklade av olika saker, vissa tål mera vissa tål knappt spott. Om du mår psykiskt dåligt av att han har haft lite kul i den, så borde du ju inte behålla den.
Citera
2012-05-01, 20:57
Bannlyst
Om du äger en begagnad bil kan du nog ge dig fan på att det skett mindre renliga saker i denna med. Likaså i din bostad. Detta säger jag inte för att äckla dig och få dig att bränna ner ditt hem, utan för att du ska få perspektiv på saken.

Men jag förstår hur du tänker, jag skulle faktiskt inte köpa en båt jag visste att en person runkat i. Risken verkar ganska överhängande att du kommer sitta där i båten i sommar och må illa av tanken.

Men överväg om du tror du klarar det, och du kan ju faktiskt köpa en jävla massa t-sprit och hälla över båten, samt avfettning och sen blåsa av den med högtryckstvätten.

Men om du tvekar, köp den inte. Inte så kul att ha en båt du inte vill vara i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in