2012-05-01, 19:53
Medlem
Som det står i rubriken. Min mobil laddade ur igår så på morgonen satte jag in den i eluttaget och laddade tills det var 27 procent kvar då jag skulle hämta en polare. Det räcker väl tänkte jag. Helt plötsligt dör den dock och nu händer inget alls när jag kopplar in den i eluttaget. Både genom vägg och dator. Den har inte fått någon skada, Någon som vet vad som kan ha hänt och om jag kan göra något åt det?
Citera
2012-05-01, 20:04
Medlem
PickyInnDaHouses avatar
någon garanti på den?
Citera
2012-05-01, 20:29
Medlem
Mr.Sixxs avatar
Förut när min iPhone hängde sig totalt och inget hjälpte så höll jag in hem-och låsknapp tillsammans i ca 30 sek för att den då skulle göra en "ordentlig" omstart, jag vet inte om det hjälper dig men man kan ju alltid försöka.

Annars är det väl bara att kontakta din teleoperatör så dom kan skicka den på service eller om dom vet något man kan göra med den för att slippa en service.
Citera
2012-05-01, 21:45
Medlem
DoktorDoktors avatar
Gör en "hård omstart" dvs. låsknappen + hemknappen i 15-20 sekunder tills apple-loggan dyker upp på skärmen. Fungerar inte det alls så kan du alltid testa att ställa telefonen i DFU läge.

Guide till DFU hittar du här: http://iphoneguiden.se/guider/guide-...ne-i-dfu-lage/

Fungerar inte detta heller så ring din operatör och se till att få den inskickad på serivce.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in