Av dem som jag har frågat så har nästan alla svarat kronan vit. Det gjorde även jag.
Men varför just kronan? Nu på senare dagar kan jag tycka att kronan kan vara något utav det äckligaste snuset
Min första snus tog jag som nybliven 13 åring som mina vänner hade snattat från områdets Lidl, jag blev snurrig och höll på att ramla av cykeln. Efter tjugio minuter så spydde jag dock upp Göteborgs Rapen. Awww, those were the times....
Av dem som jag har frågat så har nästan alla svarat kronan vit. Det gjorde även jag.
Men varför just kronan? Nu på senare dagar kan jag tycka att kronan kan vara något utav det äckligaste snuset
Röda Lacket, man bakade till en "pris" som hade under läppen ett bra tag, sen så blev man dålig som fan. Sprang hem och spydde som en gris, dum som man var så fortsatte man med snuset igen. Jag tog min första prilla våren 1973, och nu ett par år senare så kör man på Ettan lös.
Fördelen med Röda Lacket är ju att när man har bakat till en bra prilla, då kan man ha den i åtminstone i 14-15 timmar utan att den rinner eller ändrar form.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!