2012-05-06, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyunderskirt1
Sant sant om inte annat så kanske smaken kan finnas kvar :P
Ingen aning men ajja som sagt kanske finns dem osl gillar de också

skulle väl kanske vara den som sitter kvar lite då, fast tveksamt det med
Citera
2012-05-06, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggvo
skulle väl kanske vara den som sitter kvar lite då, fast tveksamt det med

Sant.. kanske tanken kan egga o.O

annars får den stanna här hemma i lådan o komma till användning här i alla fulla fall

Tog mig i kragen och gjorde en blogg i alla fall

Får se hur det går.. :P

Tycker dock det r så trist det finns så många oseriösa människor :/
Citera
2012-05-31, 15:28
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Galleri i Köpenhamn som köper era skitiga underkläder.

Dom skall naturligtvis göra konst av det hela, notera kategorirutorna på påsen.
Citera
2012-06-03, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Galleri i Köpenhamn som köper era skitiga underkläder.

Dom skall naturligtvis göra konst av det hela, notera kategorirutorna på påsen.

Hahah så himla härligt har du någon länk du kan maila till mig där man kan läsa information om hur de går till?
Citera
2012-06-08, 10:58
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Hahah så himla härligt har du någon länk du kan maila till mig där man kan läsa information om hur de går till?

Hur det funkar vet jag inte, det var en artikel i en Dansk tidning. Men detta är iallafall galleriet det handlar om. http://www.artpusher.dk/
Citera
2012-07-15, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Hur det funkar vet jag inte, det var en artikel i en Dansk tidning. Men detta är iallafall galleriet det handlar om. http://www.artpusher.dk/

Hmm hittar ingenstans om vem man ska kontakta.. kanske bar jag som inte hitta!
Tror ni det skulle slå i sverige?

har hört att i kina (?) så finns de använda trosor o köpa i automat, någon fler som hört detta?
Citera
2012-07-17, 23:39
Medlem
Milizers avatar
Citat:
har hört att i kina (?) så finns de använda trosor o köpa i automat, någon fler som hört detta?
Tror du tänker på Japan, http://www.youtube.com/watch?v=jzXJkXxwKHY
Citera
2012-07-29, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Tror du tänker på Japan, http://www.youtube.com/watch?v=jzXJkXxwKHY

Haha ja måste vara de jag hört.. :P

Finns nog en marknad för allt, såg på fråga olle dokumentären för nån dag sedan om "pumping" tror jag det hette om tjejer som låtsas bilen krånglar och "pumpar" på gasen och "letar" fel.. :P

kanske det mest är fotfetischer som gillar det men verkar också vara en rätt stor marknad
Citera
2012-08-03, 00:24
Medlem
herbsngarlics avatar
Jag lägger ut mina underkläder på studentannonser.se

Där kan man få bra stamkunder om man är smidig som säljare och har fingertoppskänsla.
Citera
2012-08-05, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herbsngarlic
Jag lägger ut mina underkläder på studentannonser.se

Där kan man få bra stamkunder om man är smidig som säljare och har fingertoppskänsla.

Har också lagt ut där och fått några stammisar men även råkat på några ärke puckon :S att de verkligen finns folk som gillar att "lura" säljarna med att de ska köpa.. :S förstår inte nöjet i det hela.. vill väl bara jävlas, måste ju finnas sådana också *suck*
Citera
2012-08-05, 11:39
Medlem
herbsngarlics avatar
Citat:
Har också lagt ut där och fått några stammisar men även råkat på några ärke puckon :S att de verkligen finns folk som gillar att "lura" säljarna med att de ska köpa.. :S förstår inte nöjet i det hela.. vill väl bara jävlas, måste ju finnas sådana också *suck*

Jag gör aldrig något innan pengarna sitter på kontot om personen inte köpt förr. På det viset slipper man lägga ner tid och energi på de som bara har tråkigt en kväll.

Själv är jag mest trött på de stammisar som mellan varven ska envisas med att fråga om sexuella tjänster. De testar sin lycka lite då och då liksom, trots att jag tydligt men vänligt "avböjt erbjudandet" flertalet ggr tidigare.
Citera
2012-08-10, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herbsngarlic
Jag gör aldrig något innan pengarna sitter på kontot om personen inte köpt förr. På det viset slipper man lägga ner tid och energi på de som bara har tråkigt en kväll.

Själv är jag mest trött på de stammisar som mellan varven ska envisas med att fråga om sexuella tjänster. De testar sin lycka lite då och då liksom, trots att jag tydligt men vänligt "avböjt erbjudandet" flertalet ggr tidigare.

Nej gör aldrig heller något innan pengarna syns på kontot.

ja en del frågar ofta samma saker om o om igen trots man vänligt sagt att its never gonna happen :P men en del försöker likaväl....

Dock de stammisar jag fått är nöjda och glada så jag gråter inte
Och är ett bra tillskott i kassan nu under sommaren (thank god)

bilder och träffar i IRL är de vanligaste frågorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in