2012-05-03, 19:53
Medlem
SåNyfikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHandsome
Köpte trosor av en tjej från adoos, hon mötte upp mig i farsta av alla ställen(lång resa för mig, tror hon bodde i närheten), hon fick betalt(500), vi gick in på en handikapptoa(rätt stor och fräsch) och där "strippade" hon av trosorna lite generat medans jag drog en runk.(Det var det enda som vi bestämt på förhand). Hon satt dom mot min näsa och plockade ut ena bröstet och lät mig klämma lite, med andra handen tog hon över min runk. Kom på två minuter.Vi styrde sattsen mot handfatet så gott det gick, hela grejen var väldigt tändande och skulle gärna gjort det igen, men hennes mail hade slutat fungera när jag försökte kontakta henne igen. Trosorna fick hon behålla när jag var "klar", haha...
Kan ju inte ta hem dom ändå, skulle bli ett himla liv...

En av mina bästa "studentgrejer", jättegullig tjej med glimten i ögat. Hon ville verkligen ge valuta för pengarna, av hennes sätt att klä sig(dyrt) kändes det inte som att hon gjorde det för sin personliga ekonomi direkt, men man vet aldrig...

Utan personlig leverans tycker jag hela grejen blir lite väl tråkig. Lite kul vill man ju ha, även om man ytterst sällan har sån tur som jag hade den där gången...

500:- för allt det där var ju rena rean Om du får kontakt med henne igen, skicka PM
Citera
2012-05-03, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SåNyfiken
500:- för allt det där var ju rena rean Om du får kontakt med henne igen, skicka PM

Låter som en riktigt bra deal
Citera
2012-05-03, 21:27
Medlem
ja de gjorde de verkligen..

hon kanske gick och stadgade sig!
Citera
2012-05-03, 22:06
Medlem
KUSEs avatar
Ett par veckor sedan hade vi en man som ställde samma "fråga".

Så tänk er för så ni inte får ett par smutsiga kallingar i posten. Det har ni nog gott om redan.
Citera
2012-05-03, 22:25
Medlem
Nej kallingarna får de behålla :P

fst iofs tror jag såg någon annons om att det var någon som SÖKTE använda kallsonger

Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
Ett par veckor sedan hade vi en man som ställde samma "fråga".

Så tänk er för så ni inte får ett par smutsiga kallingar i posten. Det har ni nog gott om redan.
Citera
2012-05-04, 11:24
Medlem
Testa lägg ut en annons på studentannonser, hård konkurrens dock :/
Citera
2012-05-04, 12:13
Medlem
Har en där.. Mjo rätt hård marknad! Dock många skojare vad jag förstått (råkat ut för nån sån också på så kort tid :/ )

Rätt många som är intresserade men tror många är rädda att bli lurade!

Synd de inte finns sytem där som på tradera tex att man kan betygsätta eller skriva omdömmen :P
Kanske skall göra en blogg snart, där kunder nöjda som missnöjda (om de nu kommer vara några sådana) hoppas jag inte dock kan få skriva omdömmen

Någon som vet av en bra blogg portal?
Tänkte på en egen hemsida men riktigt så hajj på datorer är jag tyvärr inte
Citera
2012-05-05, 01:10
Medlem
studentannonser är den lätt bästa siten. där kan man sälja allt möjligt under kategorin, erotiska underkläder, moneyslave, sugardaddy.

sedan finns ju ebanned.com om du vill sälja på den internationella marknanden. Där kan man sälja allt
också..allt från trosor till bajs..med mera.
Citera
2012-05-05, 05:00
Medlem
HappyHandsomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SåNyfiken
Det var några år sen, idag är det sjukt svårt att hitta tjejer som levererar själva.

Citat:
Ursprungligen postat av Snyggvo
Låter som en riktigt bra deal
Ja, det var väldigt värt, konstigt att inte flera gör det, då det ändå är en hyffsad timlön för en student.

Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyunderskirt1
hon kanske gick och stadgade sig!
Det var min tanke med, eller så lämnade hon landet, verkade ha skinn på näsan...

Citat:
Ursprungligen postat av viggancasual
Testa lägg ut en annons på studentannonser, hård konkurrens dock :/

Har missat den sidan, ska kolla lite där!

Angående IRL, riktat till trådskaparen, skulle din man/pojkvän verkligen ha något emot att du lämnade över trosorna även om ingen närkontakt uppstog? (Detär ju inget sexköp och borde vara lagligt?)

Fördelarna är att killarna får en roligare upplevelse och tjejen kan ta pengarna kontant. Mindre strul, mera socialt. Tror grymt många fler skulle nappa på personlig leverans, finns nog stora pengar i det.
Citera
2012-05-05, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHandsome
Det var några år sen, idag är det sjukt svårt att hitta tjejer som levererar själva.

Ja, det var väldigt värt, konstigt att inte flera gör det, då det ändå är en hyffsad timlön för en student.

Det var min tanke med, eller så lämnade hon landet, verkade ha skinn på näsan...

Har missat den sidan, ska kolla lite där!

Angående IRL, riktat till trådskaparen, skulle din man/pojkvän verkligen ha något emot att du lämnade över trosorna även om ingen närkontakt uppstog? (Detär ju inget sexköp och borde vara lagligt?)

Fördelarna är att killarna får en roligare upplevelse och tjejen kan ta pengarna kontant. Mindre strul, mera socialt. Tror grymt många fler skulle nappa på personlig leverans, finns nog stora pengar i det.

Studentannonser har många annonser dock som alltid får man se upp.. men med vanligt bondförnuft så kan man undvika gå på nitar!

Jag tror också fler skulle nappa MEN min karl sagt nej så bara lyda annars får man väl smisk

Dock tycker han det är spännande hjälpa med bilderna etc
Så det är ju inte bara säljandet som är roligt utan ven vi får en kick av det!

sen så är det ju inte att tjäna massor på det som är tanken (skulle vara ett stort pluss) utan bara dryga ut med en slant

Har ett par dildosar som sällan används nu då nya införskaffats.. tror ni någon skulle nappa på dem? både vanliga och en buttplug? sett några sådana annonser och känn mer ärt sälja dem då än kasta dem
Citera
2012-05-06, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyunderskirt1
Har ett par dildosar som sällan används nu då nya införskaffats.. tror ni någon skulle nappa på dem? både vanliga och en buttplug? sett några sådana annonser och känn mer ärt sälja dem då än kasta dem

Det känns som att dildosar kanske är svårt, doften sitter ju inte kvar i dom på riktigt samma sätt som i trosor.
Fast försöker dukan du säkert få dom sålda til slut, dey finns ju folk till allt
Citera
2012-05-06, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggvo
Det känns som att dildosar kanske är svårt, doften sitter ju inte kvar i dom på riktigt samma sätt som i trosor.
Fast försöker dukan du säkert få dom sålda til slut, dey finns ju folk till allt

Sant sant om inte annat så kanske smaken kan finnas kvar :P
Ingen aning men ajja som sagt kanske finns dem osl gillar de också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in