2019-04-07, 00:24
Bannlyst
Är nog en väldigt liten marknad, dom flesta vill köpa nya underkläder.
Citera
2019-04-07, 03:40
Medlem
Jag skulle inte röra ett par använda trosor från en främling ens med en 10m lång pinne. Enda gången jag vidrör någons trosor är om de ligger i tvättkorgen eller om jag tar dom av personen innan sex.

Men ja det finns ett gäng typer med fetisher för använda plagg av olika grader. Vissa vill ha använda trosor andra vill ha mer extrema grejer.
Citera
2019-04-28, 17:15
Medlem
Försäljning av trosor verkar vara stort.. hur ligger det till med gamla skor osv? Marknad för det med?
Citera
2019-04-28, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utterfan
Försäljning av trosor verkar vara stort.. hur ligger det till med gamla skor osv? Marknad för det med?

Jag brukar köpa välanvända och utslitna damskor, tex från Tradera eller sidor där man kan kontakta kvinnor eller när jag ser en kvinna när jag är ute så kan jag ibland våga fråga om dom har ett par välanvända drömskor på sig om man kan få köpa dom, jag har då lyckats en gång för något år sedan, väldigt trevliga taxklackade pumps med spetsiga tår som luktade lite surt som hade varit använda som kontorspumps under 2 år.
Citera
2019-06-26, 19:22
Medlem
shesigns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utterfan

Någon som vet vilken sida som gäller nu? Fortfarande ds och studentannonser? Funderar på att lägga ut en annons men vill gärna göra det på en sida där folk verkligen ser den och inte på någon sida där ingen längre använder.
Citera
2019-08-06, 10:42
Medlem
Hur är erfarenheten på minanakenbilder.se?
Jag vill sälja anonymt och det är vad jag förstår enda sättet då, att ta betalt i krediter?
Citera
2019-08-06, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brokenvirgo
Hur är erfarenheten på minanakenbilder.se?
Jag vill sälja anonymt och det är vad jag förstår enda sättet då, att ta betalt i krediter?

Det är ju bara att begära en banköverföring?
Citera
2019-08-08, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wienerbroed
Det är ju bara att begära en banköverföring?

Nojjan i mig säger att det inte är superbra att lämna ut sitt kontonummer. Börjar dock tvivla lite på om det finns någon marknad för detta öht. Verkar inte finnas så många seriösa köpare.
Citera
2019-08-08, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brokenvirgo
Nojjan i mig säger att det inte är superbra att lämna ut sitt kontonummer. Börjar dock tvivla lite på om det finns någon marknad för detta öht. Verkar inte finnas så många seriösa köpare.

Det går ju bara att sätta in pengar, och är anonymt.
Marknad för anonyma nakenbilder? Nä det är nog inga stora pengar.
Citera
2019-09-09, 20:10
Medlem
Jag skulle också vilja sälja mina trosor men jag undrar om det finns någon som gillar riktigt mulliga kvinnor. Vad tror ni om det?
Citera
2019-09-11, 11:56
Medlem
Sälja trosor, funkar det ens?

Finns ju hur många trådar som helst med det här ämnet men ingen som är nära i tiden..

Går det att sälja sina trosor? Finns det fortfarande marknad för det och hur kommer man i kontakt med alla snuskgubbar?

🙄🙄🙄
Citera
2019-09-11, 11:58
Medlem
Garanterat. Finns säkert folk som köper använda strumpor också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in