Flashback bygger pepparkakshus!
2018-12-17, 02:35
Medlem
www.cam4.se finns det en del svenska tjejer som säljer sina trosor.
Citera
2018-12-17, 11:53
Medlem
Varför köpa när man kan gå igenom någons tvättkorg?
Citera
2018-12-17, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generationaxe
Varför köpa när man kan gå igenom någons tvättkorg?
Typ mammas......visst
Citera
2018-12-17, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars-Inge-Kalla
Typ mammas......visst
Näe sniffat kollegors och klasskamraters..gällerbara ha tur att bli hembjuden till nån och att tvättkorgen står lägligt på toan
Citera
2018-12-19, 14:40
Medlem
Vill sälja trosor, men hur?

Hej!
Jag har sett att det finns en trostråd men den är från 2012 och de nya inläggen som poppar upp är inte speciellt relevanta.

Nu vill jag helt enkelt veta VAR och HUR man säljer trosor. För er som vill diskutera varför det är konstigt osv kan ju hålla sig till den gamla tråden för helt ärlig, det finns betydligt konstigare fetischer att diskutera.
Jag är ung student och behöver lite extra pengar, även fast man inte får mer än 2-300kr per trosa spelar det ingen roll för pengar är pengar haha.

Så, någon som vet eller är erfaren?

Tack på förhand
Citera
2018-12-19, 14:47
Medlem
Efebofilkustens avatar
Om du är en vacker ung dam med en frisk liderlig doft i trosorna så är det nog många som är intresserade av att köpa. Var och hur vet jag dock inte, tyvärr.

Men trosorna måste som sagt dofta fitta för att män skall vilja köpa.
Citera
2018-12-19, 14:47
Medlem
goin-xxxls avatar
Sett folk sälja på kk,bd o såna siter finns säkerligen 100 till.
Problemet är väll att marknaden är mättad kom folk fram till när en sån här tråd dök upp nån vecka sedan...
Då kom jag på jobbet in på diskussionen att om marknaden är mättad när det kommer till trosor.
Själv har jag fått inkorgar fullproppade av äldre homofiler när jag blivit medlem någonstans..
Kanske dags att börja kränga fispåsar för män?
Citera
2018-12-19, 15:03
Medlem
dwgs avatar
Kostar att köpa in, så den stora vinsten?
Sälj istället att dom får lukta direkt på ditt kön, men kan bli svårt då flesta vill nog ha mer då.
Citera
2018-12-19, 15:55
Medlem
kalkryggars avatar
Hur har du täkt dig detta? Skall du visa dig själv i trosan eller får man bara se en bildlös profil där det sägs vara trosa buren av en tjej?

I fallet där du tänker dig att köparen inte får veta vem du är, hur du ser ut så kan jag inte tänka mig att marknaden är speciellt stor. Det kan ju lika gärna vara en svettig tjock kärring på 62 somrar som fisit runt en dag i trosan, eller ännu värre hennes tjocka gubbe som gjort det.

Men jag minns att jag för massa år sedan (ca 10-12 år sen) såg en tjej som använde trosor, kissade i dom, onanerade i dom osv och filmade när hon packade in dom i luftförslutande förpackning och stoppade dom i kuvert med köparens adress och förseglade kuvertet. Om jag vore en trosköpare så skulle jag krävt minst det. Då borde du ha en egen hemsida som du gör allt detta på som hon hade.

Jag kommer ihåg att hon faktiskt också hade aktioner på sin sida där hon kunde lägga upp bilder på någon trosa som hon använt i flera dagar. Av någon anledning så verkade bajsränder generera högre bud.

Hon såg ut att vara 19-21 år gammal och ganska snygg.
Citera
2019-04-06, 21:40
Medlem
trasig-axels avatar
Vem har haft dom då?
Senast redigerad av trasig-axel 2019-04-06 kl. 21:43.
Citera
2019-04-06, 22:52
Jag säljer mina andvända kalsonger med spermafläckar och ny ollade med otvättad snopp. Går åt som smör. Så tror nog du lungt kan sälja använda trosor.
Citera
2019-04-06, 23:22
Medlem
fan va äckligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här