• 4
  • 5
2021-10-28, 20:40
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Återigen dyker denne Tabor upp i medierna som en allsmäktig guru på USA-valen. Detta trots att han själv endast har en kandidatexamen:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...da-vinna-valet

Tabor är en jävla pajas. Han hade bara fått hållas på en skyddad verkstad som Statsvetenskapliga institutionen... ...hade varit omöjlig på en annan institution, för att inte säga utanför akademin! Säljer kursmaterial och stoppar pengarna i egen ficka, fuskar bort studenter med "fel" åsikter, för att inte tala om den ändlösa parad doktorandtjejer som fått smaka Taborkuk för att ens antas till forskarutbildningen. Ett under att han fått hållas. MÅSTE ha hållhakar på prefekt och även hållhakar upp mot fakulteten, allt annat är otänkbart, även på SU...
Citera
2024-11-06, 12:07
Medlem
King Pins avatar
Nu håller muppen på att yra om Project 2025 på Aftonbladet.
Citera
2025-04-08, 17:39
Medlem
Eeeh....spännande att hitta en tråd om denne herre...var bra att få sina upplevelser bekräftade...han underkände mig gång på gång på tenta tills jag gav upp den kursen....på andra kurser i samma ämne blev jag godkänd och mer än så...och JA...jag la märke till att han verkade intresserad av en tjej i gruppen....aldrig märkt av att någon annan universitetslärare betett sig så...
Senast redigerad av hallongrottor123 2025-04-08 kl. 18:03.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in