2012-05-01, 00:32
Bannlyst
Tjenatjena, jag har kpt en macbook air fr ett tag sedan. Och nu r jag cs sugen, s vill jtte grna lira. Men nr jag trycker upp steam och ska sl p cs s str det "cs finns inte i din nuvarande plattform" Vad kan man gra? Mste man inte ladda ner n crossover? frstr ej s mkt. Men jag uppskattar all den hjlp jag kan f!
Citera
2012-05-01, 00:49
Medlem
AnusSeekers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindenhall97
Tjenatjena, jag har kpt en macbook air fr ett tag sedan. Och nu r jag cs sugen, s vill jtte grna lira. Men nr jag trycker upp steam och ska sl p cs s str det "cs finns inte i din nuvarande plattform" Vad kan man gra? Mste man inte ladda ner n crossover? frstr ej s mkt. Men jag uppskattar all den hjlp jag kan f!
Ja, anvnd Crossover.
Citera
2012-05-01, 01:24
Medlem
PostWhores avatar
Ladda ner PlayOnMac bara och kr!

Tnk ocks p att det r ldersgrns hr p Flashback
Citera
2012-05-01, 08:43
Bannlyst
Jo jag vet, men var verkligen tvungen med hjlp och visste om att detta var en bra sida! Tack s mkt
Citera
2012-05-01, 09:06
Bannlyst
Jag laddade ner playonmac och installerade det, sen installerade jag ven XQuartz. Stod efter bda installationerna att det bara var att lira. Men nr jag trycker upp steam och p cs 1.6 s str det. "Cs finns inte i din nuvarande plattform"
Citera
2012-05-01, 09:10
Bannlyst
Och nu nr allt r installerat och jag trycker p playonmac s str det "Please reboot your computer before running Playonmac"
Citera
2012-05-01, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindenhall97
Och nu nr allt r installerat och jag trycker p playonmac s str det "Please reboot your computer before running Playonmac"
gr det d
Citera
2012-05-01, 09:37
Bannlyst
Har gjort det, men fortfarande str det nr jag trycker p cs "cs finns inte i din nuvarande plattform".......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in