• 1
  • 2
2012-05-01, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oops12
Är ni etniska svenskar? Isåfall borde ni ha råd med resa !

Ni har ju redan en villa och all möjligt!

Har ju inte med det att göra? Bara för man har villa betyder det inte att man genast blir rik, och villan står ju inte på oss i vilket fall som...
Så hur vi har det med ekonomin haringet med våra tillgångar att göra

Härmed undanbes onödiga svar!
Som sagt, har ni inget vettigt att komma med, så kom inte med något, längst upp i tråden står det att jag inte vill ha oseriösa svar.
Citera
2012-05-02, 08:48
Medlem
langben1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demonic92
Tack men hur många kommeR låta oss hjälpa till med något??

Det finns ju massor av annonser om typ enklare fysiskt arbete typ gräsklippning (skottning på vintern), grävning, bära, packa, flytta osv
Citera
2012-05-02, 08:50
Medlem
langben1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoxxy
Kolla på Ving.se efter resmål, jag och en vän åkte för ca 1 månad sedan till Egypten, 4 stjärnigt hotell, all inklusive, 4800:-(hade kostat 4000:- med bara frukost)/Person (ink buss till och från flyg m.m) Så jag tycker att 15k till Cypern låter vansinnigt dyrt... Kolla upp bättre alternativ så kommer nu lätt ner till iaf 10k, mer ska det inte behöva kosta!

Verkligen! Lät svindyrt!
Citera
2012-05-02, 08:52
Medlem
langben1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oops12
Är ni etniska svenskar? Isåfall borde ni ha råd med resa !

Ni har ju redan en villa och all möjligt!
Sorr för lite OT, men Oops12 det där kan nog vara det mest efterblivna jag sett någon skriva NÅGONSIN! Vad grundar du detta på?
Citera
2012-05-02, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langben1
Det finns ju massor av annonser om typ enklare fysiskt arbete typ gräsklippning (skottning på vintern), grävning, bära, packa, flytta osv

Citat:
Ursprungligen postat av langben1
Verkligen! Lät svindyrt!

Vi har satt ut lappar om att klippa gräsmatta, hjälpa till med städning osv, hittills inget napp..
Men vi har hittat billigare resa dock sp vi hamnar på 8 000 och det är ju skitbra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in