Sverige skulle aldrig g i krig och ifall de skulle ske r chansen liten att de skulle vara med Serbien. ondigt att diskutera det. de vore som att diskutera vad vi ska gra med utomjordingar ifall de skulle komma p besk..
Balkankriget r jag inte s insatt i d jag r fdd och uppvxt i Sverige. Ingen i min familj har matat min hjrna med att Kroater eller bosnier r dliga mnniskor och vad som skedde under kriget. Eller fr den delen religion, som mnga muslimer gr med sina barn (min granndotter br slja och r knappt 12 r...) stackars barn som blir tvingade och inte fr vara fria, avslappnade, glada barn.
Jag har sjlv valt ifall jag vill g i kyrkan eller inte. Och jag tror inte p gud eller gr i kyrkan. Mitt eget val.
Jag har sjlv inget stort intresse av krig. De jag vet r att Serberna rensade ordentligt men ven drf fick ta mest skit, kroater och bosnier har inte ftt lika mycket skit fast de var lika delaktiga.
Tydligen beblandar sig grna svenskar med Serber, har en massa svenska vnner bde tjejer och killar och dessa vnners frldrar har inget emot mig alls eller Serbien i sig. De tycker serber r trevliga och mnga Svenskar har Serber som grannar.
Den Serben som ddade Anna var ju sjuk. Serber ddar sllan bara sdr, vist vi rnar banker och har maffior men vi sjunker sllan ner p alban niv som innebr att rna gamla tanter...
Om du vill diskutera sdana fall. Det tycker jag r helt oralevent, vem som gr vad.
HAHAHAHAHA desperat... Du vet ingenting om mig, varken personlighet, utseende eller annat. Hur kan du d pst att de flesta skiter i mig och att jag inte syns i mngden bland svenska tjejer?
Du har ingen aning om hur jag ser ut och hur mina vnner ser ut. Svenska killar klagar inte iaf..
En film r en film, Avatar r amerikansk, betyder det d att alla i USA r bla??
konst i form av portrtt, ljud och bild har inget med folket i landet att gra. Det r en individs syn p ngot. Bara fr ngon gjort en konstig film betyder det inte att alla i landet r knppa.
Krlek handlar inte om att betygstta den andre. Bttre lgga ner fokus p framtiden n de som har varit. Vad spelar det fr roll om hon legat med 1 eller 10 innan dig? Hon r ju samma person vid detta tillfllet nd.
Dessutom ljuger kvinnor som vet att mnnen r trngsynta. Mnga muslimska tjejer uppsker ungdomsmottagning och ber om att f mdomshinnan fixad.
Du vet vilka kulturer jag pratar om annars s r du dum. kllor behvs ej.
Har du sett filmen "Strsljen" Det r just vad som hnder, han lurar henne. Och filmens budskap r inte att han gr fel, saken handlar om det att de inte ska spela ngon roll vad han r ursprungligen frn.
Se p filmen och lr, om du har tid. (tror de finns albansk text) tror filmen e albansk/serbisk/tysk ej sker.
Glm inte att de var du som svarade p mitt inlgg jag har aldrig personligen varit p dig och frskt smutskasta. Jag ger bara min syn p saken. Om du r knslig fr kritik och knner att jag r p dig r forum inget fr dig.
krigsfrbrytare m vi vara men pedofili och vldtkter de lmnar jag ver till er...
trevlig kvll!