2012-04-29, 23:18
Medlem
Hejsan jag har problem min min äckliga piss android telefon det är en Samsung GT-i5500 och det är så att min mikrofon är SKIT låg under samtal men när man sätter på högtalare eller spelar in saker med den så funkar den klockrent alltså är det någon jävla bugg i skiten och jag har googlat som ett jävla as och nu jävlar kastar jag den snart i väggen är så jävla trött på skiten jag kommer in på massa jävla android sidor där man inte fattar ett skit för fem öre "You need to download this rom and flash in on your android" liksom va?! Jag är inte direkt helt jävla såld på mobiler så fattar att jag har svårt men när man går in på ett mobilforum som swedroid och ber om en på hur fan man ska göra så kan väl någon vara snäll att förklara som om jag vore helt jävla efterbliven.

JAG VILL ALLTSÅ ATT MIN MIKROFON SKA FUNGERA MEN DET GÅR JU FÖRFAN INTE ATT UPPGRADERA MJUKVARAN I SKITEN!?

Så kan något jävla helgon där ute förklara för mig hur i hela friden jag får bort den här buggen?! är ju sjukt störande när jag vill ha min mobil mest för att ringa med..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in