• 2
  • 3
2012-05-01, 23:20
Medlem
Angående TS problem med för tajt mutta tror jag inte att det är några fysiska problem, men tala med en läkare om det. Snarare är problemet att du spänner dig och inte kan koppla av. Ta kontakt med vårdcentralen.
Citera
2012-05-02, 16:42
Medlem
Reffereffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holler85
Jag är väldigt trång och får alltid lite ont när killen stoppar in den trots att jag är upphetsad. Ibland går det över efter några minuter när han är inne i mig. Ibland inte. Jag har bara haft sex 3 ggr kanske är värt att tillägga. (med olika killar)

Det jag undrar är hur jag kan rida en kille utan att få ont. Har gjort ett försök och det slutade inte bra. Killen fick inte ens plats i mig utan gled ut hela tiden. och vi fick återgå till missionären...

Förslag?

Ha tålamod, annars blir det aldrig bättre.

Lägg dig på rygg och sära på benen, låt honom komma in i dig tills det glider skönt. När du är "öppen" så trycker du ned grabben på sängen och hoppar på med skruttisen i högsta hugg. Kommer funka fint.
Citera
2012-06-29, 23:13
Medlem
soapmasters avatar
Köp glidmedel. Det gör en jävla skillnad. Var en tjej jag brukade ligga med för ett tag sen, hon brukade bli hur jävla våt som helst, rann ner för benen ibland. Men testade ändå använda glidmedel, det blir helt annorlunda. Det tror man inte men glidmedlet ger ett helt annat glid.

Testa det, det som är på kondomen räcker inte.
Citera
2012-07-05, 19:44
Medlem
kan väll inte på stå att ja haft dåligt sex med hon ja va i hop med.Men en tjej som haft oturen som hon ja va i lag med fick utstå varje gång.hur e de å ha sex med en kille som komme som snabbast på 5-10 sek å som längst klara 1 min .
Citera
2012-07-08, 21:41
Medlem
Har man bara haft sex tre gånger så är det nog ganska vanligt att det ibland gör lite ont. Mycket förspel, luta dig fram mot killen först, börja försiktigt och testa dig fram... glidmedel, glidmedel, glidmedel. Du kommer nog hitta ett sätt som fungerar utmärkt för dig :=
Citera
2012-07-12, 18:23
Medlem
Ett uppenbart tips är att ha sex flera gånger med samma person så kan TS känna sig tryggare och slappna av på ett helt annat sätt och så kommer allt gå bättre.
Citera
2012-07-15, 15:37
Medlem
Lååångt förspel, sexlekar, oralsex innan han glider in i dig. Se till att du verkligen är kåt och verkligen vill känna honom i dig och använd olja/glidmedel.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in