• 1
  • 2
2012-04-29, 12:15
Medlem
Jag är väldigt trång och får alltid lite ont när killen stoppar in den trots att jag är upphetsad. Ibland går det över efter några minuter när han är inne i mig. Ibland inte. Jag har bara haft sex 3 ggr kanske är värt att tillägga. (med olika killar)

Det jag undrar är hur jag kan rida en kille utan att få ont. Har gjort ett försök och det slutade inte bra. Killen fick inte ens plats i mig utan gled ut hela tiden. och vi fick återgå till missionären...

Förslag?
Citera
2012-04-29, 12:18
Medlem
kallekulakilles avatar
Haru testat glidmedel?
Citera
2012-04-29, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallekulakille
Haru testat glidmedel?

bara med det som finns på kondomen från början
Citera
2012-04-29, 12:22
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Smörj in underlivet med nån olja/salva innan kanske? Det finns en del. Om problemet är att du får ont så finns det väl också olika mer eller mindre bedövande salvor. Tror min fv har använt nån sån när vi blev ihop.

men det är väl mina förslag.

(Bedövningssalvorna tar inte bort hela känslan, men å andra sidan så är det kanske meningslöst om du inte har samlag med en som har en stor penis)
Senast redigerad av AutumnInNewYork 2012-04-29 kl. 12:31.
Citera
2012-04-29, 12:23
Medlem
kallekulakilles avatar
Föreslår då att man testar med att applicera mer glidmedel.
I ärlighetens namn så är det inte särskilt mycket glidmedel på kondomerna och det ska inte göra ont.
Citera
2012-04-29, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av holler85
Jag är väldigt trång och får alltid lite ont när killen stoppar in den trots att jag är upphetsad. Ibland går det över efter några minuter när han är inne i mig. Ibland inte. Jag har bara haft sex 3 ggr kanske är värt att tillägga. (med olika killar)

Det jag undrar är hur jag kan rida en kille utan att få ont. Har gjort ett försök och det slutade inte bra. Killen fick inte ens plats i mig utan gled ut hela tiden. och vi fick återgå till missionären...

Förslag?

Förslag?[/quote]

sex 3 gr med 3 olika killar ??? hey baby vill va 4:e

nej men låt dom pulla dig ordenligt innan jag har fistat några tjejeroch nr ma stoppar in den då är det mjukt oh skönt utan att väggarna känns. så låt förspelet ha sin tid fråga om han gillar att pulla börja med 1-2-3-4:a fingrar och när du äär redo be han stoppa in hela handen.

Alla vet att det går oavsett hur trång du e de tar bara lite tid.
vill han inte det är han inte man nod

wooord
Citera
2012-04-29, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av holler85

Förslag?

men det handlar väl mest om att du måste hitta ett sätt som gör att du inte får ont, alltså att du måste bli mer upphetsad/våt, jag vet att tjejer får ont om dom inte är tillräckligt våta, men jag har nog aldrig haft en tjej som har direkt börjat och ridit och varit rak i rygg om man säger så dom brukar oftast ta kommandot och är rätt så böjda framåt för att börja med toppen för att sedan efter behag luta sig mera bakåt och då för att på så sätt tillåta mig att glida längre in. tror att du börjar med att sluka hela för snabbt med andra ord därutav så får du ont
Citera
2012-04-29, 12:46
Medlem
Snuttegrisarnas avatar
Citat:
nej men låt dom pulla dig ordenligt innan jag har fistat några tjejeroch nr ma stoppar in den då är det mjukt oh skönt utan att väggarna känns. så låt förspelet ha sin tid fråga om han gillar att pulla börja med 1-2-3-4:a fingrar och när du äär redo be han stoppa in hela handen.

Alla vet att det går oavsett hur trång du e de tar bara lite tid.
vill han inte det är han inte man nod

wooord

Vilket skitsnack!

Gå inte på det där, trots två barn och ständig kåthet kan jag inte få in mer än ett finger!

Det är ju det jag sagt hela tiden, kuken behöver inte vara mer än 10 -15 cm förrän det börjar göra ont.

Lösningen är olja, massor av oliv/raps/solrosolja
Senast redigerad av Snuttegrisarna 2012-04-29 kl. 12:50.
Citera
2012-04-29, 12:59
Medlem
Brutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegrisarna
Vilket skitsnack!

Gå inte på det där, trots två barn och ständig kåthet kan jag inte få in mer än ett finger!

Det är ju det jag sagt hela tiden, kuken behöver inte vara mer än 10 -15 cm förrän det börjar göra ont.

Lösningen är olja, massor av oliv/raps/solrosolja

Verkligen idiostiskt att försöka lura i en uppenbart ung och oerfaren tjej att använda olja på kondom.
Vi har nog med oönskade barn i den här världen.

//Brute
Citera
2012-04-29, 13:06
Medlem
och om inget annat fungerar, så... låt bli att rida?
Citera
2012-04-29, 16:48
Medlem
Snuttegrisarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brute
Verkligen idiostiskt att försöka lura i en uppenbart ung och oerfaren tjej att använda olja på kondom.
Vi har nog med oönskade barn i den här världen.

//Brute

Trodde det bara gällde typ vaselin och kondom?

Men ok, köp ett vattenbaserat glidmedel när ni använder kondom och olja annars
Citera
2012-04-29, 21:40
Medlem
Tafasthans avatar
Jag brukar också få ont ibland när jag rider, och jag förlorade oskulden för ett bra tag sen. Ibland känns det som att han kommer lite för djupt i den ställningen, eller att det helt enkelt bara inte är en skön vinkel.

Mitt tips är i alla fall att luta sig fram. Kyss honom, smek hans hår, örfila pojken. Vad ni än gillar. Men på så sätt är det lättare att kontrollera hur djupt han kommer samt är inte en lika hård workout för låren, även om lite av den visuella delen försvinner för honom då han inte får se din kropp i sin helhet på samma sätt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in