Jag var i stort behov av cash en gån och kom då på den "briljanta" ideén att gå till en beroendemottagning och sa att jag låg på 15 Xanor stavar samt 7-8 Iktorivil dagligen. Har gjort detta två ggr, tror inte det kmr funka att göra det i öppenvården en tredje gång.
Hursomhelst så fick jag ju apodos och fick gå och hämta 15 stavar och 7-8 ikto (minns inte riktigt). Långsamt men säkert ersattes dessa med skyhöga doser stesolid. Lr, ja skyhöga och skyhöga, hade 30 st 10 mg per dag. Apotekspersonalen frågade alltid om läkaren skrivit fel när jag hämtade burk på burk med några få dagars intervall för att ge till beroendecentret. Sen trappade vi ut stesoliden under 9 månader.
Det enda som krävdes för att få detta var förbehållet att gå och pissa 1 gång i veckan. Visade det positivt på ngt annat än benso skulle det nog bli väsen, även om ingen sade vad som skulle hända om jag tagit ngt annat.
Tjänade rätt feta stålar under det dryga året, då jag i stort sett bara åt en/några Xanor, ikto alternativt stesstior dagen innan pisseprovet.
Så går det till mina kära damer och herrar, vet dock inte om det fungerar överallt, men nedtrappning är läkarna "skyldiga" att göra om man söker hjälp på beroendecentrum för benso-missbruk. Alla har nog inte turen att få sådana mängder jag fick, men det står speciellt på just bensonedtrappning att läkare och patient kommer ÖVERENS om ett nedtrappningsschema, samt att det inte ska gå för fort med ökad risk för återfall. I vanliga fall blir man ju typ överkörd av läkare på vårdcentraler om man vill ha benso utskrivet, men detta alternativ fungerar

. Tro mig.
Dessutom så stannade det där, inget gick till transportstyrelsen, soc lr ngn annan myndighet trots att jag hade vårdnaden av 4 barn vid de bägge "nedtrappningarna"

Vet ej huruvida jag kanske hade tur att inte läkaren anmälde mig som olämplig vårdnadshavare samt en trafikfara. När jag tänker efter finns det säkert en viss risk att det går till transportstyrelsen, men dom kan ju inte göra ngt då man får det utskrivet och redan pissar ngn gång i veckan

. Soc hade ju varit jävligare...