2012-04-29, 18:12
Medlem
Nätet och läkare ibland, läkare tar sån jävla tid att få något kraftigt utskrivet, och ibland måste man ljuga att man varit med om något hemskt, för bara då tycker dem att man är rättfärdigad till medel mot ångest.
Citera
2012-04-29, 18:41
Medlem
KUSEs avatar
Recept och nätapotek. Tycker dock det går att kränga billigare på nätet.

Inga pm tack.
Citera
2012-04-29, 19:27
Medlem
Denoms avatar
Har man tålamod och en bra läkare så är det ett väldigt bra alternativ.
Citera
2012-04-29, 21:23
Medlem
Beställer från trogna postkranar och betalar för svenska 1700- burk inkto 2mg eller Xano1mg , lösvikt brukar vara dyrare.. Senast köpte lite X för 125kr/st som fungerade blå mc donalds .. good luck!
Citera
2012-04-29, 21:36
Medlem
Köper av min langare. Har beställt från internet förut, men tycker det är alldeles för dyrt och för dålig kvalité nu för tiden.
Citera
2012-04-30, 10:47
Medlem
Anorexorcists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
1. Får av läkare.
Fick faktiskt 2mg Xanor första gången jag gick till vårdcentralen, men det tillhör verkligen inte vanligheterna. Sen har jag fått Sobril, Iktorivil och Stesolid (och Xanor igen) i omgångar, lite beroende på vilken läkare jag pratar med.

Men det är svårt. Riktigt svårt. Helst ska man ha en manlig, äldre (55+) läkare - de verkar vara mer villiga att skriva ut benso. Nya skolan är att benso är "rävgift" och aldrig ska skrivas ut...

2. Köper av en kran.
Vi möts, jag ger han pengar och han ger mig benso.

3. Internet.
Jag betalar och får (förhoppningsvis) hem grejer (som kan vara vad som helst).
1. Hur vanligt är det att få detta från en vårdcentral? Allt jag fått är sobril och min läkare vägrar ge mig något bättre. Behöver Xanor men det verkar ju helt omöjligt i denna stad.
Citera
2012-05-01, 01:24
Går till doktorn. Jag får hur mycket Iktorivil som helst (eller, nja inom rimliga doser iaf.).
Citera
2012-05-01, 10:40
Medlem
fenazepams avatar
Nätapotek eller kran och sista utvägen är alltid plattan
Citera
2012-05-01, 12:31
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fenazepam
Nätapotek eller kran och sista utvägen är alltid plattan
plattan handlar verkligen folk där längre? har hört om priser på 40-50 kr för en xanor stav där.

OnT: mailkran eller av kompisar om det kniper.
Citera
2012-05-01, 16:29
Medlem
Läkare, köper av vänner, eller som oftast byter till mig mot någon annan drog. Värsta fall nätapotek.
Citera
2012-05-14, 01:27
Medlem
de benso jag äter relativt kontinuerligt är stesolid, iktoviril, nitrazepam och sobril och de får jag alla på recept så det är chill när jag väl behöver.

sen är det enbart via en god vän som jag får xanor och flunitrazepam till ett väldigt överkomligt pris när jag vill ha och de är nästan uteslutet xanor så jag har det ganska lugnt med allt jag behöver.
Citera
2012-05-14, 15:54
Medlem
Får löjligt små doser Stesolid utskrivet. Jag sparar allt och tar ungefär två gånger i veckan. Förr köpte jag svart men har nu gått över till andra droger som man inte blir så totalt lost av. Jag tror inte min sjukdom klarar av de hästdoser benso (Xanor mest) som jag tog förr.

Det var bättre på Brezjnevs tid. Alla var friska och knarkade och var glada.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in