Hej är det bara jag som tycker att det är obehagligt att ligga på vänster sida när man sover så att man känner hjärtat slå. Jag kan typ bara ligga på rygg och höger sida när jag sover.
jag har också väldigt svårt att somna på vänster sida för att jag känner hjärtat dunka.
så först hålla om tjejen, som sover på vänsterplatsen, bli lite trött, och sen vända över för att somna på högersidan.
jag har också väldigt svårt att somna på vänster sida för att jag känner hjärtat dunka.
så först hålla om tjejen, som sover på vänsterplatsen, bli lite trött, och sen vända över för att somna på högersidan.
Testa att byta plats med tjejen så kanske det löser sig?
Jag hör hjärtat slå om jag ligger på både vänster och höger sida. När jag ligger på vänster sida "känner" jag hjärtat slå, om du förstår. När jag ligger med huvudet på kudden så att örat täpper till så hör jag hjärtat. Jag tycker det är harmoniskt på något sätt, brukar räkna eller tajma det med någon melodi så man somnar snabbare lättare.
Testa att byta plats med tjejen så kanske det löser sig?
nja, jag behöver först ligga på 'fel' sida för att bli tillräckligt trött. skulle jag lägga mig på rätt sida direkt så skulle jag vara tvungen att byta position efter ett tag och då alltså hamna 'fel'.
Min mor, som är totalt övertygad om att tuggummi blir till en klump i magen och att man får kramp ifall man badar efter att ha ätit, resonerar på exakt samma sätt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!