2012-04-28, 21:49
Medlem
lakkshooos avatar
Som många av er vet finns det en flicka med bloggen http://nattifromheaven.myshowroom.se och som inte för länge sen flydde ner till Prag http://nattifromheaven.myshowroom.se...ymt-till-prag/.

När jag satt här hemma vid datorn idag så kom jag åt ett konto på Facebook och som tydligen varit barndomsvän med denna flicka. När jag kollar meddelanden mellan dem så upptäcker jag ett och annat.

Tydligen söker hon "potentiella" sponsorer för bloggen, hon ska ha "flytt" med sin mamma till Tyskland då hon arbetar där. Hon söker tydligen även producenter för en film eller liknande.

Söker denna aspergernatti uppmärksamhet? Varför skriver hon att hon flydde när hon egentligen åkte ner med sin mor?

EDIT: MOD får flytta denna till rätt plats, visste inte var jag skulle placera tråden.
Senast redigerad av lakkshooo 2012-04-28 kl. 21:58.
Citera
2012-04-28, 21:52
Medlem
Skulle inte hon ta livet av sig?
Vad hände med det?
Citera
2012-04-28, 21:55
Medlem
lakkshooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andiders
Skulle inte hon ta livet av sig?
Vad hände med det?

Hon "flydde" tydligen och "klarade" sig genom att åka ner med sin mor till Tyskland.
Citera
2012-04-28, 22:31
Medlem
bigknigts avatar
Skumt av henne.. Hon söker kanske uppmärksamhet. Men ja trodde hon gjorde sitt sista inlägg?
Citera
2012-04-28, 22:39
Medlem
lakkshooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigknigt
Skumt av henne.. Hon söker kanske uppmärksamhet. Men ja trodde hon gjorde sitt sista inlägg?

Nä, tydligen blev hon mirakulöst mycket bättre efter att soc och polisen kom efter henne
Citera
2012-05-01, 13:58
Bannlyst
Det funkar väldigt enkelt...

Bloggarna tjänar pengar ju fler besökare dom har, alltså då kan dom ta mer betalt för annonsering på bloggen. Eller om dom får betalt per tryck på annonsen eller sign-up, det blir ju mer pengar ju fler personer som besöker bloggen.

Alltså är dom antagligen desperata om att få besökare och spelar ett skådespel för att verka intressant..

Jag tycker det är smart, dom tjänar pengar några år... Men när kändisskapet är över så står dom ensamma kvar utan pengar och ett rykte över hela Sverige som blåsta horor. Värt eller inte.. Det tror jag inte dom tycker om ett par år.
Citera
2012-05-11, 15:42
Medlem
Pranchas avatar
Möjligtvis en tråd för kändisskvaller (om hon ens betraktas som kändis?). Dock kan jag tänka mig låta den ligga kvar - men då vill jag gärna se en diskussion som riktar sig mot marknadsföringsbiten - och inte bloggaren som person.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in