2012-04-28, 21:43
Medlem
Tjena,

Försökte köpa Tomtom's navigeringsprogram till min iphone. Då mjukvaran var större än 50 Mb (442 Mb) så var jag tvungen att ladda hem det till datorn. Frågan är alltså: Hur överför jag den från datorn till min iphone? Har mobilt bredband.
Citera
2012-04-28, 22:05
Medlem
Snöjs avatar
Koppla in telefonen i datorn -> öppna iTunes -> klicka på iPhone under "Enheter" -> gå till Program -> kryssa i "Synkronisera Program" och välj vilka program du vill synkronisera i listan -> klicka Utför längst ner till höger.
Citera
2012-04-28, 22:05
Medlem
fuskarens avatar
Du måste ha iTunes för att kunna föra över. Det är gratis så det är bara att ladda ner från apples hemsida. Sen är det bara att koppla in iPhonen så sköter iTunes resten, i princip.
Men bara ett litet tillägg, det går att ladda ner program som är större än 50mb om du är ansluten till wifi, men det visste du säkert redan.
Citera
2012-04-28, 22:38
Medlem
Tack för svaret snöj
Till fuskaren, du har rätt i att man kan gå via wifi, men inte om du har mobilt bredband.
Citera
2012-04-29, 15:35
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle Balonka
Till fuskaren, du har rätt i att man kan gå via wifi, men inte om du har mobilt bredband.
Kan kan man väl... Tekniskt sett kan du ju dela internet från datorn till din iPhone via wifi och sen ladda ner apparna direkt i telefonen om du vill slippa iTunes helt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in