2012-04-28, 17:50
Medlem
Istaks avatar
Hej på er! Har länge funderat över att testa någon drog utöver nikotin,alkohol och koffein. Men har än inte kommit fram till vad som skulle fungera för mig.

Hallucinogener går helt bort nu när det är första gången och allting, tror inte jag skulle klara av det. Mitt psyke skulle förmodligen bli helt knullat. Jag är bara ute efter ett ha en riktigt bra rus och må jävligt bra.

Det jag har haft i åtanke är ecstasy,amfetamin liknande preparat, så som Concerta,gräs, eller någon benzo.

Så vad kan vara det bästa första gången? Är en lättviktad kille på arton bast. Ganska lättpåverkad också.

Har också lite annat som jag spånat i;

Hur vet man att man inte blir blåst? Att man får rätt grejer liksom? Om jag ska röka gräs så vill jag ju gärna vara säker på att det är bra skit och att ingenting opassande är iblandat.

Tar er gärna tid till att responda, skulle vara riktigt nice.

Kanske dyker upp en raport någon gång när första gången har blivit stämplad. // Peace out <3
Citera
2012-04-28, 17:53
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Gräs börjar väl de flesta med, likaså jag - så jag tycker att du ska testa gräs. Du lär ha någon polare som röker, om du har det så kan du ju fråga honom om han kan fixa osv.
Citera
2012-04-28, 17:59
Medlem
Galetnices avatar
Cannabis är väll det enda jag hade rekommenderat dig att prova, som en sk. "nybörjardrog". Få bieffekter, rätt kort rus och hyfsat billigt. Du kommer dock absolut inte få reda på om något konstigt är iblandat, eftersom du handlar på den svarta marknaden och inte hos "Karlssons droger AB".
Dock brukar det enda det utblandas med vara socker eller liknande, för att öka vikten.
Citera
2012-04-28, 18:35
Medlem
Ta ectasy. Du mår garanterat bra och det kommer bli en bra upplevelse. Hasch/ gräs blir du säkert bara seg o tråkig av och amfetamin kommer bara bli jobbigt när du ska sova.
Citera
2012-04-28, 19:10
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getz
Ta ectasy. Du mår garanterat bra och det kommer bli en bra upplevelse. Hasch/ gräs blir du säkert bara seg o tråkig av och amfetamin kommer bara bli jobbigt när du ska sova.
Vet inte hur du blir på gräs men jag blir iaf jävligt go på det, de som TS ville bli. Sen beror det ju också på om fler är stukade samtidigt, då blir det alltid roligt.

E som förstadrog skulle jag inte rekommendera. En sån intensiv drog till en färsking är nog inte så bra.
Citera
2012-04-28, 19:16
Medlem
Independent-s avatar
Gräs är ju förvisso milt hallucinogen

Jag röstar på tjack. Du kommer må så dåligt dagen efter att du aldrig kommer vilja prova en illegal drog igen

Näe men beror ju lite på vad du vill få ut av att testa en annan drog? Vill du bli mer party är det ju just tjack (och du glömmer troligen ganska snabbt hur äckligt dåligt du mådde dagen efter), eller kola (jobbigt beroendeframkallande).

Vill du ha det lite soft och kul med polarna så Cannabis.

Dock rekommenderar jag ingen 18-åring att bruka droger överhuvudtaget.
Citera
2012-04-28, 20:21
Medlem
Kanske har någon vän med lite erfarenhet som kan följa med vid köpet och så att du får rätt?
Sen är det ju vad för typ av rus du vill ha, E, dos, benso, gräs skiljer ju sig ganska mycket. Sen är allt individuellt med.

När jag röker sitter jag bara och gapar och stirrar in i väggen medans en vän får massa energi efter en kopp. Samma med benso. X, stess, ikto ger mig 3 olika effekter. Så det är svårt att rekommendera droger till någon helt okänd. Låt bli det helt och hållet är mitt råd!
Men säger väll cb för att slippa diskussionen om att rekommendera för starka saker, för seg för det idag.. även om jag aldrig skulle uppmuntra en opi nybörjare att starta med Oxy tex.

Fördelen med cb är att om du inte alls gillar det så går det oftast ur ganska snabbt. Bara hålla sig lugn och ta en promenad och en flaska vatten så är det värst nog över innan du kommit hem. Räknat på 0.5-1 joint då.

Annars får du kolla efter någon grön shop. Går nog ganska fort att hitta tro jag. Nakdelen är överpriser , ibland enorm kvalité skillnad, främst bens oftast.

Ska du nu göra det läs på om det du fastnat för innan och börja försiktigt, bättre lite för lite än lite för mycket. Skadar inte att vara informerad heller. Tyngre saker kan ju va bra om du har någon med dig, ja annars också kanske OM det skulle bli en otrevlig upplevelse.

Jag som upplever tradd liknande och blir lite mer uppåt av Lyrica. (Tradd+lågdos ritalin ungefär) det kanske kan va nått?
OBSsen finns det väll ep risk där och vet inte vid vilka doser. så vågar inte rekommendera när jag inte är säker.men finns alltid någon som vet. Brukar inte kosta speciellt mycket heller inte för att ha en kväll bara..

Svårt när man inte vet vilka rus man föredra./ Lycka till
Citera
2012-04-28, 21:40
Medlem
Denoms avatar
Tramadol och kodein är riktiga jävla nybörjardrogwr om man bara vill må bra. Men man får akta sig för att inte fastna, lättare än man tror.
Citera
2012-04-29, 05:54
Medlem
beastieboy99s avatar
Börja inte med droger, du kommer garanterat ångra dig om några år ifall du fastnar... Tro mig, jag vet!
Citera
2012-05-01, 01:51
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Alkohol och cannabis är bra nybörjar droger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in