Kanske har någon vän med lite erfarenhet som kan följa med vid köpet och så att du får rätt?
Sen är det ju vad för typ av rus du vill ha, E, dos, benso, gräs skiljer ju sig ganska mycket. Sen är allt individuellt med.
När jag röker sitter jag bara och gapar och stirrar in i väggen medans en vän får massa energi efter en kopp. Samma med benso. X, stess, ikto ger mig 3 olika effekter. Så det är svårt att rekommendera droger till någon helt okänd. Låt bli det helt och hållet är mitt råd!
Men säger väll cb för att slippa diskussionen om att rekommendera för starka saker, för seg för det idag.. även om jag aldrig skulle uppmuntra en opi nybörjare att starta med Oxy tex.
Fördelen med cb är att om du inte alls gillar det så går det oftast ur ganska snabbt. Bara hålla sig lugn och ta en promenad och en flaska vatten så är det värst nog över innan du kommit hem. Räknat på 0.5-1 joint då.
Annars får du kolla efter någon grön shop. Går nog ganska fort att hitta tro jag. Nakdelen är överpriser , ibland enorm kvalité skillnad, främst bens oftast.
Ska du nu göra det läs på om det du fastnat för innan och börja försiktigt, bättre lite för lite än lite för mycket. Skadar inte att vara informerad heller. Tyngre saker kan ju va bra om du har någon med dig, ja annars också kanske OM det skulle bli en otrevlig upplevelse.
Jag som upplever tradd liknande och blir lite mer uppåt av Lyrica. (Tradd+lågdos ritalin ungefär) det kanske kan va nått?
OBSsen finns det väll ep risk där och vet inte vid vilka doser. så vågar inte rekommendera när jag inte är säker.men finns alltid någon som vet. Brukar inte kosta speciellt mycket heller inte för att ha en kväll bara..
Svårt när man inte vet vilka rus man föredra./ Lycka till