Hej har kpt trenbolone acetate och Sustanon.Tnkte kra 1ml tren injection i axeln var tredje dag, jag r helt ny inom detta.. s behver hjlp lite =)...
Behver jag ngot annat till detta nr jag ska kra igng? Har en gr nl, ska jag kra in hela nlen eller?
Ska inte kra monster kur utan 5-6 injetioner bara..
Fick en flaska sustanon 250 p kpet som jag inte vet vad jag ska gra med?? Hade tnkt bara kra den gula testo srjan i axeln bara...
Ni kan dumfrklara mig m.m men snlla serisa svar.. r det okej att kra p detta?
Lter detta bra? Vill bara mini kura en snabbis... tacksam fr snabba svar...
Hej har kpt trenbolone acetate och Sustanon.Tnkte kra 1ml tren injection i axeln var tredje dag, jag r helt ny inom detta.. s behver hjlp lite =)...
Behver jag ngot annat till detta nr jag ska kra igng? Har en gr nl, ska jag kra in hela nlen eller?
Ska inte kra monster kur utan 5-6 injetioner bara..
Fick en flaska sustanon 250 p kpet som jag inte vet vad jag ska gra med?? Hade tnkt bara kra den gula testo srjan i axeln bara...
Ni kan dumfrklara mig m.m men snlla serisa svar.. r det okej att kra p detta?
Lter detta bra? Vill bara mini kura en snabbis... tacksam fr snabba svar...
mvh
5-6 injections E3D jadu lycka till med nerstngningen och inget mer.
r det ens lnt? 2,5 vecka?
Ass du kommer inte f ut ett skit av det, antingen kurar du riktigt eller inte alls.
Sen kanske du ska plugga p lite till, lter som du saknar en hel del kunskap..
Det du kan vnta dig av denna kur r frmodligen en lttare depp, acne och frmodligen kommer det rcka fr att din egenproduktion inte kommer bli vad den en gng varit. Du kanske fr en temporr styrkeskjuts i ett par pass innan trenet lmnar kroppen.
Nej det dr lter inte alls bra. Du hade allts tnkt kra en kur p runt 15 dagar? Vad tror du det hinner ge dig, rligt talat?
Tren r dessutom en steroid som inte brukar rekommenderas till nybrjare d den kan vara stygg mot bde psyke och kropp.
Dessutom verkar du uppenbarligen inte ha ngon koll p vad du ger dig in p. Sanningen svider ibland tyvrr, men fr dig eget bsta s br du slja/slnga grejerna.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!