Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
Haha det hade lika gärna kunnat vara jag som skrivit det där! Helt sjukt vad jag känner igen mig!
Jag går omkring och är bitter i princip hela tiden.
Samtidigt som jag ser ner på andra personer och tycker att dom är dumma i huvudet den mesta av tiden och tycker att jag själv har så mycket större självinsikt och inte alls är så ytlig som dom flesta andra ger sken av att vara, med löjliga jävla problem och noll insikt, så tycker jag själv också att jag är patetisk och misslyckad som inte klarar av att göra vardagliga saker som för andra kan verka så lätt.
Väldigt motsägelsefullt med andra ord.
Buuuuut im working on it.
Fan vad skönt att NÅN är som jag, eller tänker likadant. Jo, jag med, känner mig som en surkärring, blir arg för minsta lilla och det gör mig ännu mer irriterad. Precis! Verkar som man inte vet om man ska älska eller hata. Fast jag har bestämt mig för att ogilla människor, de är bara så fruktansvärt irriterande. Vill slå vissa så fula de är, t.ex attention-whores på fb, eller folk som måste ha uppmärksamhet och utmärka sig. Stör mig på folk som skriver ut att de blivit tagna av polisen, för det är så jävla coolt! Blir lätt ovän med folk, men är så trött på att hålla inne om saker jag tycker och tänker. De kan gott få veta, så kanske de kan fatta nångång att de bara skämmer ut sig. Retar mig helt enkelt på nästan alla. Jag tycker att alla är
fula