• 6
  • 7
2025-05-14, 09:47
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Nja tveksamt, gissar att den där prästen går att kolla upp rätt enkelt. T ex det med sambo och cancer.

Jag tycker det är extremt likt honom, iaf på skägget, sen får man ju addera 20 år.

Det skulle absolut inte förvåna mig om en trippelmördare skolade om sig till präst, men att han inte har berättat hela sanningen för omgivningen.
Citera
2025-05-14, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ugglanpataket
Jag tycker det är extremt likt honom, iaf på skägget, sen får man ju addera 20 år.

Det skulle absolut inte förvåna mig om en trippelmördare skolade om sig till präst, men att han inte har berättat hela sanningen för omgivningen.

Absolut men han säger lite för mycket saker, han ger för många detaljer som enkelt hade kunnat avslöjats som lögn om det hade varit han som var yxmördaren. Hade han inte delat så mycket information utan varit mer hemlig om sin bakgrund hade jag kunnat tro på det. Men nu är det lite för enkelt att kolla upp och därför känns det osannolikt att han skulle hitta på allt detta.
Citera
2025-05-14, 11:19
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Absolut men han säger lite för mycket saker, han ger för många detaljer som enkelt hade kunnat avslöjats som lögn om det hade varit han som var yxmördaren. Hade han inte delat så mycket information utan varit mer hemlig om sin bakgrund hade jag kunnat tro på det. Men nu är det lite för enkelt att kolla upp och därför känns det osannolikt att han skulle hitta på allt detta.

Troligen en notorisk lögnare som duperar sin omgivning.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in