2012-04-27, 00:04
Medlem
Hej, lyckades tappa min HTC Sensation XL i golvet idag, tyvärr sprack hela skärmen. Dock så fungerar allt klockrent fortfarande, men ser så tråkigt ut.. Så skulle nu vilja ha hjälp eller tips om vart jag ska lämna in mobilen? I Stockholm innanför tullarna, eller söderut ända till Södertälje (och allt där emellan)

Hittade glaset för ca 30 dollar med fri frakt, dröjer dock upp emot 50 dagar att få hem, så lämnar helst in om det går snabbare.

Vad är ett rimligt pris för glasbyte?

Tack på förhand
Citera
2012-04-27, 00:14
Medlem
Fimparens avatar
Vet inte om det finns, men kolla på blocket... jag såg nått om att byta skärm där för nån vecka sen..
Citera
2012-04-27, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaptenAlex
Hej, lyckades tappa min HTC Sensation XL i golvet idag, tyvärr sprack hela skärmen. Dock så fungerar allt klockrent fortfarande, men ser så tråkigt ut.. Så skulle nu vilja ha hjälp eller tips om vart jag ska lämna in mobilen? I Stockholm innanför tullarna, eller söderut ända till Södertälje (och allt där emellan)

Hittade glaset för ca 30 dollar med fri frakt, dröjer dock upp emot 50 dagar att få hem, så lämnar helst in om det går snabbare.

Vad är ett rimligt pris för glasbyte?

Tack på förhand

är det inte coolare att ha sprucken skärm?
Citera
2012-04-27, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fimparen
Vet inte om det finns, men kolla på blocket... jag såg nått om att byta skärm där för nån vecka sen..

Tack för svar. Aa ska kolla där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in