2012-04-26, 15:59
Medlem
runds avatar
Mitt värde har stått stilla på 158 i nästan 1år. Mest kört test 250-500mg i veckan men även kört 500mg deca i 12v, 50mg anavar i 6v och 25mg win i 5v. Inga tunga doser men fortfarande luggit på ett tag.
Citera
2012-04-26, 16:06
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Är du säker på att ditt hb-värde är över normalintervallet? Jag preppar på rätt sjuka doser, och det var ingen fata med mitt hb-värde. Låg på 150.
Nej jag måste kolla upp det. Har aldrig kollat mitt blodvärde.
Citera
2012-04-26, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Jag undrar det samma själv. Eller så får man gå off lite så att ens värden blir normala så att man kan börja donera blod. När man väl fått klartecken är det ju bara att börja preppa igen isf.

Är väl bara skicka in en kanyl i ådern och rocka loss? Jag ska försöka ikväll och återkommer med resultat, om inte någon annan törs, då står jag gärna över. Haha!

Edit: kom på att min tjej är utbildad i saken och hon snackar om nå jävla vakum pumpar, jag frågade om det går med en vanlig pump och hennes svar var "kan kan man väl antar jag". Så, där har ni grabbar, kör hårt!

mvh
Senast redigerad av Byggarproffsen 2012-04-26 kl. 16:19.
Citera
2012-04-26, 16:29
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Är väl bara skicka in en kanyl i ådern och rocka loss? Jag ska försöka ikväll och återkommer med resultat, om inte någon annan törs, då står jag gärna över. Haha!

Edit: kom på att min tjej är utbildad i saken och hon snackar om nå jävla vakum pumpar, jag frågade om det går med en vanlig pump och hennes svar var "kan kan man väl antar jag". Så, där har ni grabbar, kör hårt!

mvh
Ja antagligen är det inte svårare än så. Men helst hade jag ju faktiskt velat donera blod. Dock får man ju aldrig göra det om man någonsin har rört AAS med injicerar eller är bög. Är man bög får man inte heller donera blod, ej heller om man jobbat som hora.

Så om man har knullat en annan man i rumpan eller injicerat testosteron är man banned för life att donera blod. Kan ju knappast vara lagbrott att donera blod ändå? Det enda jag är rädd för att att man åker dit för bedrägeri eller något liknande.
Citera
2012-04-26, 16:33
Medlem
Partybiffens avatar
Mitt Hb värde ligger också omkring ditt 193, jag ligger på 500 mg Testo e och 215 mg deca E10d. Att tappa sig på blod är nog läge för oss båda!
Citera
2012-04-26, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partybiffen
Mitt Hb värde ligger också omkring ditt 193, jag ligger på 500 mg Testo e och 215 mg deca E10d. Att tappa sig på blod är nog läge för oss båda!

snacka om dåliga genetiska förutsättningar för att kontra biverkningar.
Citera
2012-04-26, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Ja antagligen är det inte svårare än så. Men helst hade jag ju faktiskt velat donera blod. Dock får man ju aldrig göra det om man någonsin har rört AAS med injicerar eller är bög. Är man bög får man inte heller donera blod, ej heller om man jobbat som hora.

Så om man har knullat en annan man i rumpan eller injicerat testosteron är man banned för life att donera blod. Kan ju knappast vara lagbrott att donera blod ändå? Det enda jag är rädd för att att man åker dit för bedrägeri eller något liknande.

Hahahaha, får man inte donera blod när man är bög? Alltså, om jag ska vara ärligt är det ju logiskt men still, undra vad bögarna tycker om det.

Ska testa tappa lite senare, nu har jag kolhydratladdardag och ska fanimig vräka i mig innan mina cravings tar död på någon i min närhet.
Citera
2012-04-26, 16:44
Medlem
Citat:
Hahahaha, får man inte donera blod när man är bög? Alltså, om jag ska vara ärligt är det ju logiskt men still, undra vad bögarna tycker om det.

Ska testa tappa lite senare, nu har jag kolhydratladdardag och ska fanimig vräka i mig innan mina cravings tar död på någon i min närhet.

vad ska du göra när pumpen är fylld med 5ml då? det är 4.5dl du ska tappa, inte 5ml.
Citera
2012-04-26, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
vad ska du göra när pumpen är fylld med 5ml då? det är 4.5dl du ska tappa, inte 5ml.

Vet inte riktigt vart du fick siffrorna ifrån men antar att du menar att med våra pumpar så kan man inte tappa tillräckligt med blod? Undra om det går att lämna nålen kvar så det bara rinner ut i typ vasken eller något? Det tror jag inte dock. Antar att man helt enkelt får ta och skaffa sig riktiga pumpar om man ska tappa själv.

edit: annars kan man ju bara dra ur pumpen och dra på en ny som dom gör när dom tar flera rör på sjukhuset, fast inte riktigt men du förstog nog poängen.
Citera
2012-04-26, 16:50
Medlem
Citat:

Trodde du visste.....ATT det är bööööganas feeel, bögarnas fel!!!!!.

Ont, hugg dig själv och tappa ett par dl, borde inte vara några problem, kommer jag garanterat göra när det blir dax!.
Citera
2012-04-26, 17:07
Bannlyst
Det svåra är väl om man ska sitta med nålen i ådern sen dra ut pumpen med andra handen samtidigt, man får nog ha någon med sig som hjälper en så ska det nog gå bra, kör bara med en rätt tunn nål.
Citera
2012-04-26, 17:34
Medlem
bad-boys avatar
Har också ett högt Hb på 190 sist jag var på Vc men läkaren verka inte tycka det var något problem.
Inkompetens eller?

Biltema har en stor 60ml pump 82-399 med slang som man borde kunna trä på en kanyl om man nu själv vill tappa lite blod.

Men om man nu bestämmer sig för att lämna blod så märker väl de inte förrän de tappat en på en omgång blod att man har högt Hb?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in