2012-04-26, 14:37
Medlem
Romperstomps avatar
Antar jag måste sluta med eq... Käkar en treo varje dag och har trots det detta hbvärde... Låter ju som rena skräckvärdet i mina öron. Blodtryck är bra iaf... Finns det några aas som sänker hbvärde?
Citera
2012-04-26, 14:41
Medlem
Thomaspunkts avatar
Prova att tappa dig själv på blod annars? Finns inget AAS som sänker det, i alla fall inte vad jag vet om.
Citera
2012-04-26, 14:47
Medlem
donera blod
Citera
2012-04-26, 14:53
Medlem
Romperstomps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Prova att tappa dig själv på blod annars? Finns inget AAS som sänker det, i alla fall inte vad jag vet om.
Nån aning hur man kan göra det på säkert sätt? Jag har ju självklart tillgång till kanyler.

Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
donera blod
Har tid på blodcentralen imorgon men det är bara en test för att se om jag ens får donera. Frågan är om dom tar blod från någon med så högt hb som jag har. Ganska tydligt att man gjort något fuffens...
Citera
2012-04-26, 15:03
Medlem
Har du så högt hb kommer du inte få lämna blod.
Citera
2012-04-26, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Har du så högt hb kommer du inte få lämna blod.

hehe då får han väl tappa 4.5dl själv
Citera
2012-04-26, 15:07
Medlem
runds avatar
Tror värdet sjunker om du trappar ner doserna. Sluta med eq och lägg dig på testo 250mg e5d eller något.

Har för mig att det tar runt 4månader innan det sjunker, diskuterade med heavy om detta innan han försvann. Men det måste nästan sjunka om man trappar ner doserna, går man av så sjunker hb-värdet sakta men säkert inom några månader. Kan inte spela någon roll om det är egenproducerat testo eller syntetiskt.

Eq är en steroid som jag aldrig kommer röra, verkar vara kass effekt samt att den ökar produktionen av röda blodkroppar mer än alla andra steroider.
Citera
2012-04-26, 15:13
Medlem
proteinftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rund
Tror värdet sjunker om du trappar ner doserna. Sluta med eq och lägg dig på testo 250mg e5d eller något.

Har för mig att det tar runt 4månader innan det sjunker, diskuterade med heavy om detta innan han försvann. Men det måste nästan sjunka om man trappar ner doserna, går man av så sjunker hb-värdet sakta men säkert inom några månader. Kan inte spela någon roll om det är egenproducerat testo eller syntetiskt.

Eq är en steroid som jag aldrig kommer röra, verkar vara kass effekt samt att den ökar produktionen av röda blodkroppar mer än alla andra steroider.

Det är väl precis det man är ute efter när man kör EQ?
Citera
2012-04-26, 15:18
Medlem
är det någon som tappat blod själv? någon som vet hur man går tillväga? donerar vart 12nd vecka men tänkte fan att man skulle ta sig en ny erfarenhet
Citera
2012-04-26, 15:23
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
är det någon som tappat blod själv? någon som vet hur man går tillväga? donerar vart 12nd vecka men tänkte fan att man skulle ta sig en ny erfarenhet
Jag undrar det samma själv. Eller så får man gå off lite så att ens värden blir normala så att man kan börja donera blod. När man väl fått klartecken är det ju bara att börja preppa igen isf.
Citera
2012-04-26, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Jag undrar det samma själv. Eller så får man gå off lite så att ens värden blir normala så att man kan börja donera blod. När man väl fått klartecken är det ju bara att börja preppa igen isf.

Är du säker på att ditt hb-värde är över normalintervallet? Jag preppar på rätt sjuka doser, och det var ingen fata med mitt hb-värde. Låg på 150.
Citera
2012-04-26, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Är du säker på att ditt hb-värde är över normalintervallet? Jag preppar på rätt sjuka doser, och det var ingen fata med mitt hb-värde. Låg på 150.

Helt rätt, låg på 1g Testo i drygt 2år blastade hårt med både Anadrol och Dianabol kom aldrig över 160. VET flera bekanta vars HB-värde knappt påverkats allt. Men tror det är högst individuellt. Vill även påpeka att om ditt HB värdet är skyhögt så kommer du tappas på blod för att sänka det dock inte i samma syfte som blodgivning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in