2005-02-20, 18:50
Medlem
döds|ängelns avatar
Nu är det så att jag tänkt starta en liten webutik, men jag har ingen aning hur man använder databaser plus att jag inte har all lust i världen att betala 80 000 ( nämdes i en annan tråd) . Därför undrar jag om någon här skulle vilja hjälpa mig att starta en osCommerce butik. Pma om ni inte vill hjälpa.

Annars tar jag gärna imot tips på hur jag ska göra för att få igång min internet-store här.
Citera
2005-02-20, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av döds
Nu är det så att jag tänkt starta en liten webutik, men jag har ingen aning hur man använder databaser plus att jag inte har all lust i världen att betala 80 000 ( nämdes i en annan tråd) . Därför undrar jag om någon här skulle vilja hjälpa mig att starta en osCommerce butik. Pma om ni inte vill hjälpa.

Annars tar jag gärna imot tips på hur jag ska göra för att få igång min internet-store här.

Kontakta whocares

Han kan fixa det för 2900 kr
Citera
2005-02-20, 21:07
Medlem
döds|ängelns avatar
Hehe, okej, nu vill jag helts inte att den tråden ska bli en förlängning på eran andra utan jag undrar mer seriöst om någon kunde hjälpa mig att lägga upp en databas. Jag har inte råd att lägga 2900kr heller.
Citera
2005-02-20, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av döds
Hehe, okej, nu vill jag helts inte att den tråden ska bli en förlängning på eran andra utan jag undrar mer seriöst om någon kunde hjälpa mig att lägga upp en databas. Jag har inte råd att lägga 2900kr heller.

Okej jag kan förstå dig. Så du vill ha installerat oscommerce på din sida eller. Om det är detta du behöver hjälp med kan jag fixa det gratis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in