2010-04-17, 05:01
Medlem
TheSpacePopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumanwa
"Jag hade nog inte druckit ngon alkohol alls tillsammans med s mycket paracetamol. Inte fr att jag tror att man dr direkt eller s, men det knns bara dumt nr man vet att det r dligt fr levern. "

Mm.. Drav extraktet menar jag, fr att slippa paracetamolet om jag vill mixa kodein/brs.

Tolkade det som att du hade citodon som brustablett eller ngot, men frstr nu i efterhand att det inte var det du menade.
Citera
2010-04-17, 05:06
Jag tnker dra 10 st p en gng, s fort min Haldol gtt ur kroppen. Kan orsaka leverskador, men det gr numera att transplantera. I vilket fall r det skit samma, d min lever redan r kass.

Men, men... Sist jag fick 100 st Citodon, s tog jag 10 st per dag, varje dag i 10 dagar, o dessutom drack p det. S man dr inte, men jag skulle gissa att mina levervrden r "ganska" dliga...
Citera
2010-04-17, 13:42
Medlem
chas avatar
softade upp blygsamma 2x30mg denna morgon precis efter uppvaknande. ven fast jag tit dessa i r har jag aldrig tagit mer n 90mg t gngen, vanligtvis 60mg.
Dessa 2 i morse gjorde susen. Satt perfekt och allt r nice. Nu dags fr en sen frukost.

Lura inte dig sjlv och tro att du ska leva i en stndig eufori.
Citera
2010-04-17, 18:20
Medlem
Benzo_Manns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Citodon inehller, KODEIN vilket ger rus .

Brja med att ta 3-4st och vnta ngon timma, sedan kan du fylla p efter behag 2st kanske .

Man kan inte fylla p Kodein. r en atagoist s kodeinet tar ut sig sjlv..
minst 4 timmar mellan pfyllningarna.
Citera
2010-04-17, 18:27
Medlem
Angeliques avatar
Jag r s less p cittar, brukar mest f ruskigt ont imagen och knna mig trtt av dem. MEN ibland kan man ha en riktig tur och d brjar man istllet tokstda och blir en allmnt kck figur fr sin omgivning.

Nyckfullt var ordet!
Citera
2010-04-17, 18:45
Medlem
HoMohammeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Jag tnker dra 10 st p en gng, s fort min Haldol gtt ur kroppen. Kan orsaka leverskador, men det gr numera att transplantera. I vilket fall r det skit samma, d min lever redan r kass.

Men, men... Sist jag fick 100 st Citodon, s tog jag 10 st per dag, varje dag i 10 dagar, o dessutom drack p det. S man dr inte, men jag skulle gissa att mina levervrden r "ganska" dliga...

0.5 l ramlsa, drick av lite, i med citodonen, skaka om frsiktigt och lt st i 5-10 min (p parkbnken bredvid dig nr du sitter och glor p pingviner eller ngot), drick, drick inte slatten och det fasta som r kvar i botten utan ge flaskan till ngon pantsamlande luffare som gr frbi. Snart kommer du att gunga i takt med pingvinerna som gungar fram framfr dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Benzo_Mann
Man kan inte fylla p Kodein. r en atagoist s kodeinet tar ut sig sjlv..
minst 4 timmar mellan pfyllningarna.

Lustigt, det dr kom jag fram till p experimentell vg. Krde 3-4 morgon innan jobbet, lunch och innan middag.
Senast redigerad av HoMohammed 2010-04-17 kl. 18:50.
Citera
2011-11-05, 10:51
Medlem
Hur mnga ska man ta fr tandvrk?
Citera
2011-11-05, 19:43
Medlem
MSMCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GANJARAMBO
Hur mnga ska man ta fr tandvrk?
1 eller 2 br rcka fr mttlig tandvrk
Citera
2012-03-08, 16:10
Medlem
gammal trd, men lste att ngon ftt ut citodon av en lkare pga mirn?
Allts jag som kvinna hade regl mensverk imorse, och har inga irpem kvar och treo ter jag inte pga bldningarna blir vrre. iaf tog en citodon som min sambo fick utskrivet av sin lkare pga smrtan nr han brt handleden...(ett halvr sen men han har kvar av dom) och blev hur trtt som helst och somnade tills nu, och vad hnder? jo har mega migrn nu O.o

Ahja! jkla tjejvecka! jag hatar piller och shiet annars! men mste ju fan ta piller en vecka i mnaden O,o
Citera
2012-03-08, 17:54
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mainda
gammal trd, men lste att ngon ftt ut citodon av en lkare pga mirn?
Allts jag som kvinna hade regl mensverk imorse, och har inga irpem kvar och treo ter jag inte pga bldningarna blir vrre. iaf tog en citodon som min sambo fick utskrivet av sin lkare pga smrtan nr han brt handleden...(ett halvr sen men han har kvar av dom) och blev hur trtt som helst och somnade tills nu, och vad hnder? jo har mega migrn nu O.o

Ahja! jkla tjejvecka! jag hatar piller och shiet annars! men mste ju fan ta piller en vecka i mnaden O,o

Det dr r ju vldigt individuellt.
Svitt jag vet anses Citodon inte vara srskilt effektivt mot migrn (eller mensvrk, fr den delen) men givetvis finns det alltid ngra som tycker ett lkemedel fungerar bra medan majoriteten inte tycker det.

Om du har vldigt ont vid mens rekommenderar jag Cyklokapron. Det r receptbelagt, men inget som r svrt att f utskrivet.

Information: http://www.fass.se/LIF/produktfakta/...7&UserTypeID=2
Citera
2012-03-23, 20:08
Medlem
Psychadelic1s avatar
r citadon brustablett? Tog mina 2 frsta och skljde ner med lite cola. Br man lgga dom i vatten och sen dricka eller spelar det ingen roll? Bless.
Citera
2012-03-23, 21:19
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelic1
r citadon brustablett? Tog mina 2 frsta och skljde ner med lite cola. Br man lgga dom i vatten och sen dricka eller spelar det ingen roll? Bless.

Citodon finns som"vanlig" tablett, brustablett och suppositorier ("upp-i-rumpan-piller"). Om tabletterna du har ser ut som helt vanliga tabletter behver du inte lgga dem i vatten, utan gr som du brukar gra nr du tar iller:ini munnen och sklj ner med valfri vtska.

Det gr vl inte ens att lsa de vanliga tabletterna i vatten? Och gr det r jag vertygad om att de smakar bedrvligt...

Eftersom jag r en hoppls stavningspolis och ordmrkare (och fr att hinna fre Dolcontina, hon skulle ppeka det annars) mste jag bara sga att det allts heter Citodon och inte Citadon. Jag sger det inte fr att vara taskig, s jag hoppas att du inte tar illa upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in